Connect with us

technokrata

A Telenor lekapcsolja az ügyfeleit

Kütyük

A Telenor lekapcsolja az ügyfeleit

Az a „jó” ebben a kontraszelektív, „bárki pénzért továbbtanulhat”-szemléletű világban, hogy elég egy, magát a tükörben minden reggel öltönyben trenírozó és komolyan vevő „menedzser” ahhoz, hogy nagyobb vállalatok gondosan felépített image-eit egyetlen lépéssel leamortizálja. Tanulságos történet következik.

„Hé Géza, hívd már fel ezeket a problémázó ügyfeleket aztán mondd már meg nekik, hogy ne szórakozzanak, ha nem fizetik ki helyettünk a telefonadót, akkor kapcsoljátok őket le a p.ába.” – hangozhatott el valami hasonló tegnap a Telenor központban, melyet követően olvasónk – aki történetesen újságíró – felvette a bejövő hívását a BKV-n hazafelé utazva. Az ügyfélszolgálatos volt az, aki közölte: miután olvasónk júniusban megkérdezte, hogy mi a feltétele a szerződés felmondásnak, ők továbbították ezt az igényt, melyre most érkezett a válasz: vagy most azonnal kikapcsolják a számot, vagy marad minden a régiben.

Ügyfélbarát

A családbarát ügyfélbarát szolgáltató azon kérésre, melyre a 2005 óta náluk lévő ügyfél kért volna némi gondolkodási, türelmi időt, határozott elutasítással válaszolt, közölte: vagy 5 perc múlva kikapcsolják a rendszerből, vagy nincs több apelláta. Nincs holnapi személyes ügyintézés, vagy most lekapcsolják, vagy nem. Természetesen számhordozásról már júniusban sem akartak hallani, közölték: erre nincs lehetőség. És így lett, ahogy mondták: 5 perc múlva már se szám, se beszéd, se semmi, csak a süket telefon.

A véleményünk

Az elmúlt tizenvalahány év alatt volt alkalmunk megtanulni azt, hogy ne tápláljunk illúziókat a Pannon Telenor kapcsán. Jól emlékszünk arra, amikor évekkel ezelőtt a másodperc-alapú számlázás kampány keretében teleplakátolták az országot és rádió- és tévéspotokban hirdették, hogy ők az egyetlen szolgáltató, aki másodperc-alapon számláz az ügyfeleknek. Arra is jól emlékszünk, hogy a kampányt követő 2-3 hétben bejelentették: átállnak perc-alapúra, mert a piac ezt igényli. Ahogyan arra is, hogyan mostuk össze anno az EDGE-et és a 3G-t egy marketing bullshit „mobil szélessáv” fogalomba, a mostanság divatos hipernetről már nem is beszélve.

Kedves Telenor! Szép fogalom a CSR, szép, hogy támogatjátok a sikeres nőket, etikus cégeket, android fan-fiatalokat, a dolgozóitokat önkéntes munkára viszitek és még a Transparency International-t is segítitek. De nem felejtetek el közben valamit? Nem gondoljátok, hogy azok az emberek, akik pénzéből az elmúlt évben származott a bevételetek, nem ezt érdemlik és ennél a bánásmódnál többet érnek?  Szerintünk nagyon is.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés