Connect with us

technokrata

Gyarapodó online autóeladások

Kütyük

Gyarapodó online autóeladások

2006-ra jelentős növekedést jósol az online autóértékesítés terén a Jupiter Media Metrix.

A Jupiter Media Metrix legfrissebb felmérésében az online autópiac jövőbeni alakulását vizsgálta.
Ennek eredményeiből kiderül, hogy az Interneten létrejött újautó-eladások az idei év során 13 százalékkal bővülnek, a növekedés mértéke pedig 2006-ra elérheti a 32 százalékot is.

Az Interneten létrejött eladásokba a felmérés készítői azokat az eseteket is beleszámították, amikor az ügyfél csupán az adott márkakereskedést kutatták fel a Világhálón, illetve ott választották ki a kívánt modellt, azonban maga a vásárlás már a hagyományos úton, offline történt. Természetesen a internetes eladásokban benne foglaltatik az összes, online megrendelés is.

Julie Ask, a Jupiter egyik elemzője szerint az autóvásárlók a Világhálót elsősorban információgyűjtésre használják, magát a vásárlást nem feltétlenül kívánják online elvégezni.

A Jupiter által megkérdezett 2.194 valamely autós-webhelyet felkereső internetezők 42 százaléka részletes információkat keresett egy adott személygépkocsiról, míg 23 százalékuk különböző modellekről kívánt összehasonlító teszteket megtekinteni. 9 százalék más vásárlók beszámolóira, értékeléseire volt kíváncsi.

2001-ben a használt autók csupán 4 százaléka cserélt gazdát az Interneten keresztül, de a várakozások szerint 5 éven belül ez az érték 12 százalékra fog bővülni. Használt kocsik vásárlása esetén csak a vevők fél százaléka, új autók esetében pedig kevesebb mint 1 százaléka fizetett online.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés