Connect with us

technokrata

IBM: ha katasztrófa történt, itt a megoldás!

Dotkom

IBM: ha katasztrófa történt, itt a megoldás!

Összeomlott rendszerek, megsérült adatok és alkalmazások – helyreállításuk hosszadalmas és körülményes volt. Egészen mostanáig, mától azonban mindez akár 20 percre is lecsökkenhet.

A Kék Óriás új szolgáltatással kíván előrukkolni, melynek igénybevételével egy katasztrófa esetén lehetőség nyílik visszaállítani a megsérült rendszert eredeti állapotába, azaz gyorsan újra működésre bírni. A mai napra tervezett bejelentés elsősorban üzleti szolgáltatásokkal foglalkozó, kereskedelmi és szállítási cégeket céloz meg.

Többről van szó, mint egyszerű adatmentés – a számítógépen levő alkalmazások visszaállítása is beletartozik az IBM feladatkörébe, amennyiben igénybe veszi valaki a szolgáltatást, közölte Roger Schwanhausser, a cég Globális Szolgáltatások tárolórendszerekkel foglalkozó részlegének igazgatója.

Különösen nagy keletje van az ilyen típusú szolgáltatásoknak a szeptember 11-én történtek óta, mondta Schwanhausser. Véleménye szerint az adatok visszaállítása csak fél munkának tekinthető, hiszen ha megvan minden információ, de nincsen mivel feldolgozni, akkor gyakorlatilag nem sokkal van előrébb a bajba jutott cég.

Tervek szerint a legfőbb operációs rendszerekkel (és alkalmazásokkal) együtt fognak majd dolgozni: Windows NT, AIX, Solaris és egyéb Unix típusokat egyaránt kezelnek majd (az igazgató azt nem tudta megmondani, hogy a Linuxszal mi lesz).

A részlegnél bizakodóak a teljesítményt illetően, a tervezett bejelentésben helyet kapott az az információ is, hogy a korábbi 48 órás helyreállítási idő lecsökkenhet akár 20 percre is (ez köszönhető annak is, hogy az IBM 100 dolgozóját rendeli majd ehhez a csoporthoz).



Szólj hozzá!

További Dotkom

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés