Connect with us

technokrata

Garázs

Félezres

Mindössze 500 példányban készül a Focus RS-nél is erősebb és gyorsabb háromajtós.

Az RS500 a tavaly bemutatott Focus RS-re épül. A csakis háromajtósként, mindössze 500, sorszámozott példányban gyártandó versenygép motorja azonban nem teljesen azonos. A 2,5 literes, öthengeres, turbós benzinesből néhány átalakítással 45-tel több, azaz 350 lóerőt préseltek ki a németek, a 2500 és 4500/perc között elérhető nyomatékcsúcsot 440-ről 460 Newtonméterre növelték. A nagyobb teljesítmény miatt a menetdinamika is kedvezőbb, a 100 km/órára gyorsulás 5,9 helyett 5,6 másodpercre, a végsebesség pedig 265 kilométer/órára nőtt, így az RS500 minden idők leggyorsabb Fordjának számít.

Változatlan az elöl függőcsapszeges, hátul multilink sport-futómű és a hat fokozatú manuális váltó, valamint a hozzá járó önzáró differenciálmű is. Az optikai tuning részeként az RS500 19 colos, egyedi megjelenésű, fekete könnyűfém keréktárcsákat, vörös féknyergeket kap. Az RS-hez mérten változatlan a karosszéria és az elöl hatalmas légbeömlős, hátul diffúzoros lökhárító-pár is, az RS500 megjelenése mégis egyedi. A fekete metálfényezés alaptartozék, de ezt matt fekete 3M fóliával fedik, ez a kisebb karcolásoknak jobban ellenáll és könnyedén javítható is, valamint a fényes felületnél vadabb, versenyautósabb megjelenést kölcsönöz.



Szólj hozzá!

További Garázs

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés