Connect with us

technokrata

Garázs

Nomád luxus

Nissan Navara Platinum és Ford Ranger Wildtrak
Górcső alatt a Nissan Navara és a Ford Ranger legmagasabb felszereltségű duplakabinosa.

Összegzés

A Ranger predesztinálható felhasználását figyelembe véve teljesen felesleges a 600 ezer forint értékű extrákat vállalni, minek következtében a bruttó vételár meghaladhatja a 9,3 milliót. Ha már fapadost választunk, legyen olcsóbb. A konkurens márkák ajánlatai közül a Mazda BT-50 olcsóbb, a Mitsubishi L-200 népszerűbb. A Toyota Hilux csupán méreteiben szárnyalja túl a vetélytársakat.

Összegezve tehát a Ford Ranger egy jó minősítést érdemlő terepjáró, de semmi luxust nem kínáló haszongépjármű (a Wildtrak felszereltség miatt elvárható lenne a kényeztetés). Vételára a kategóriában a legmagasabb, ezáltal kijelenthető, hogy ár-érték aránya kedvezőtlen. A Navara esetében pedig egy kiváló terepjáró-képességű haszongépjárművet ismertem meg, amelynek extrái SUV-jelleget kölcsönöznek a sokoldalú félplatósnak.


Nissan Navara
2.5 dCi Platinum
Ford Ranger
3.0 TDCi Wildtrak
motor S4/16 dízel S4/16 dízel
hengerűrtartalom (cm3) 2488 2953
teljesítmény (LE/perc) 171/4000 156/3200
nyomaték (Nm/perc) 403/2000 380/1800
váltó kézi/6 kézi/5
hosszúság (mm) 5220 5080
szélesség (mm) 1850 1788
magasság (mm) 1764 1788
tengelytáv (mm) 3200 3000
plató hossza/szélessége (mm) 1511/1560 1530/1456
önsúly/összsúly (kg) 2039/2805 1805/2985
végsebesség (km/h) 170 170
gyorsulás 100-ra (s) 11,8 11,3
átlagfogyasztás (l/100 km) 9,8 9,2
CO2-kibocsátás (g/km) 264 252
nettó alapár (Ft) 7 890 000 6 989 000



Szólj hozzá!

További Garázs

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés