Connect with us

technokrata

Egy magazin felmérése szerint az USA-ban rettentő sokan elégedetlenek a mobilszolgáltatással

Kütyük

Egy magazin felmérése szerint az USA-ban rettentő sokan elégedetlenek a mobilszolgáltatással

Egy híres internetes lap nemrég megkérdezte az olvasóit, hogy vajon elégedettek-e a mobilszolgáltatójukkal: az eredmény csúfos…

A Consumer Reports felmérése szerint, az általa megkérdezett 22.000 felhasználó nem kevesebb mint harmada gondolkozik azon, hogy szolgáltatót vált a különféle panaszok miatt.

A szolgáltatással kapcsolatos panaszok között voltak a lefedettség hiányára utalók, voltak, akik a hálózat terheltségére panaszkodtak, voltak akiknek a spontán bontó vonalakkal gyűlt meg a bajuk és sajnos olyan is akadt, aki a segélyvonal elérhetetlenségét tette szóvá.

Hogy konkretizálják a felmérést, rákérdeztek a felmérést megelőző hétre is. A megkérdezettek 10 %-a mondta, hogy az említett időszakban volt problémája a hálózat elérésével.

Az előfizetők 14 % állította, hogy volt, hogy hívás közben egyszer csak bontott a vonal, 11 % panaszkodott arra, hogy nem hallja a másik felet, és megdöbbentő módon 30 % válaszolta, hogy az elmúlt egy évben már volt számlázási kifogása.

Ami még hihetetlenebb az az, hogy 15 %-nak már meggyűlt a baja a szolgáltatással, amikor a segélytelefont szerette volna elérni, és ebből a számból csak minden negyedik (25 %) tudta végül elérni a 911-et! Kíváncsiságképpen a tesztet készítők is megpróbálták elérni a 911-et, és 21 próbálkozásból 9 sikertelen volt. Ez csak azért meglepő, mert valamelyik szolgáltatónak mindig volt tökéletes lefedettsége az adott helyre! A felhasználók úgy vélik, hogy meg kéne büntetni azokat a cégeket (szolgáltatókat), akik miatt meghiúsul egy segélyhívás.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés