Connect with us

technokrata

Új mobil multimédiás szolgáltatását népszerűsíti a T-Mobile

Kütyük

Új mobil multimédiás szolgáltatását népszerűsíti a T-Mobile

A T-Mobile az európai piacokon nagyszabású reklámkampányt indított saját Vodafone Live! klón szolgáltatásának, a t-zones-nak a népszerűsítésére.

A Saatchi and Saatchi reklámcég által készített kampány elsősorban arra hivatott, hogy az európai régiókban is felgyorsítsa a T-Mobile széles körű mobil multimédiás szolgáltatásainak használatba vételét.

Az Egyesült Királyságban, Németországban, Ausztriában, valamint a Cseh Köztársaságban indított reklámkampány arra próbálja ösztönözni a T-Mobile előfizetőket, hogy “kezdjenek valamit” a T-Mobile t-zones szolgáltatásaival. A kampány részét képező reklámfilmek és hirdetések a Vodafone csoport Live! hirdetéseihez hasonlóan az újfajta szolgáltatás előnyeinek hangsúlyozására épülnek, így segítségükkel megtudhatjuk többek közt, hogy a t-zones révén rengeteg nekünk tetsző csengőhangot szerezhetünk be, illetve, hogy a t-zones képküldési szolgáltatásai milyen lehetőségeket rejtenek magukban.

Itt az ideje, hogy előfizetőink megismerkedjenek legújabb mobil multimédiás szolgáltatásainkkal, és ezen ismerkedés felgyorsítását szolgálja a most indított legújabb reklámkampányunk – nyilatkozta az üggyel kapcsolatban Nikesh Arora, a T-Mobile marketing részlegének a vezetője. Arora elmondta, hogy a t-zones szolgáltatást népszerűsítő reklámokban olyan t-zones kompatibilis mobiltelefonokat lehet látni, mint amilyen például a Nokia 3650, a Samsung V200, vagy a Panasonic GD87.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés