[Sajtóközlemény] Az ISO minősítés megszerzésének elsődleges célja a tevékenységi kör teljeskörű átvilágítása és átfogó rendszerezése volt. A Revolution Software a négy nagy hazai pénzintézettel – a CIB Bankkal, az Erste Bankkal, a K&H Bankkal és a Raiffeisen Bankkal – való együttműködésnek köszönhetően közel 17 ezres banki ügyfélállományt kezel országszerte, amely tevékenység a munkafolyamatok rendszerezett és következetes szervezését igényli. A jelenleg 51 főt foglalkoztató szoftverfejlesztő cég 2001-es 289 millió forintos árbevételének igen nagy hányada származik a bankok számára nyújtott szolgáltatásokból, elsősorban az elektronikus ügyféloldali terminálok telepítéséből és karbantartásából, így a cég különös figyelmet fordít arra, hogy e területen folyamatosan biztosítsa az ügyfelek számára garantált szolgáltatási színvonalat.
A vállalat szerint az auditált minőségbiztosítás nélkül tevékenykedő cégek irányában a jövőben csökkenni fog a megrendelők bizalma, míg az ezzel rendelkező vállalatokból minőségi termékeket és szolgáltatásokat nyújtó réteg alakulhat ki.
Az ISO bevezetésekor a vállalat célul tűzte ki, hogy a folyamat végére a felmérés közben megszerzett információk felhasználásával bevezetésre kerüljön a rendszer teljeskörű nyilvántartását támogató szoftvercsomag is, amely a továbbiakban segít a követelmények egyszerű és problémamentes teljesítésében. Az új nyilvántartó szoftver beváltotta a hozzá fűzött reményeket, használata az ISO szerinti feltételek teljesítésén túl számos más területen is megkönnyítette a cég munkáját.