A Forward Insights független piackutató cég összesítése alapján 2016-ban összesen 63 millió SSD került forgalomba világszerte, ebből közel 10,1 millió db származott a Kingstontól. Az értékesítési csatorna disztribútorokból, viszonteladókból, kiskereskedelmi forgalmazókból, rendszerépítőkből és szolgáltató cégekből áll.
„Az SSD-k iránti érdeklődés egyre növekszik, mivel a fogyasztók és a vállalati ügyfelek egyaránt látják, milyen előnyökkel jár a merevlemezek leváltása. A Kingston közel 30 éves működése óta értékesítési stratégiájának középpontjában a disztribúciós partnerei állnak. A velük ápolt kiváló kapcsolat segített abban, hogy a 2009-ben megjelent első meghajtónk óta világszerte erősödjünk az SSD-k piacán”
– mondta Tony Hollingsbee, a Kingston SSD üzletágért felelős vezetője.
Gregory Wong, a Forward Insights igazgatója és vezető elemzője az alábbiakat nyilatkozta: „Kutatásunk alapján tavaly az értékesítési csatornákon keresztül történő teljes forgalom 60%-a származott külső SSD-gyártóktól. A Kingston az ágazat élvonalában volt ebben a kategóriában.”