Az együttműködés révén a Galp Energia és a TMN ügyfelei mobiltelefonjukon keresztül elérhetnek számos szolgáltatást, például lekérhetik Galp Energia-számlájuk egyenlegét, valamint helyfüggő szolgáltatásokat is igénybe vehetnek, például hozzáférhetnek térképekhez, emellett közlekedési információkat és útbaigazítás kérhetnek.
A projekt mutatja a Galp Energia elkötelezettségét az innováció iránt, amely a vállalat egyik fő pillére. Az innováció mellett a Galp Energia a projekt révén a jelenleg a fastaccess.pt portálon keresztül elérhető mobilszolgáltatásokat egy új, hatékony csatornán keresztül is elérhetővé kívánja tenni, és exkluzív előnyöket kíván nyújtani ügyfeleinek. Mindezeken felül a projekt lehetőséget biztosít az ügyfelek hűségének a növelésére, új bevételi források teremtésére és a hűségprogram költségeinek a csökkentésére. A projekt egyúttal növeli a GALP Energia és a Brisa által egyenlő mértékben birtokolt fastaccess.pt portál értékét is.
A szolgáltatásokat az ügyfelek a legújabb Windows alapú Smartphone platformon keresztül érhetik el, egy AEG márkájú eszközzel. A fenti szolgáltatásokon felül a Smartphone számos más érdekes és hasznos szolgáltatást is elérhetővé tesz, például fényképüzenetek küldését, sokoldalú webelérést, mobil e-mailt, valamint azonnali és szöveges üzenetküldést. A Smartphone felhasználók hozzáférhetnek számos ismerős Microsoft alkalmazáshoz is, például a Pocket Internet Explorer, a Windows Media Player, valamint az e-mailek és névjegyek kezelésére szolgáló Pocket Outlook programhoz.
“Az új vállalkozás demonstrálja, hogy a Galp Energia kész együttműködni vezető cégekkel annak érdekében, hogy kiváló termékeket és szolgáltatásokat nyújtson ügyfeleinek” – mondta a Galp Energia egyik vezető munkatársa. “A TMN hálózatán futó Microsoft Windows alapú Smartphone a legátfogóbb és legjobb technológia az új mobilszolgáltatások megvalósításához, és biztosak vagyunk benne, hogy ezek a szolgáltatások nagyon népszerűek lesznek ügyfeleink körében.”
A partnerség példát mutat arra, hogy új mobilszolgáltatások és alkalmazások hogyan vezethetők be gyorsan és hatékonyan. Ennek az egyedülálló együttműködésnek köszönhetően az ügyfelek új megoldásokhoz juthatnak hozzá, melyeket a legjobb partnerek valósítanak meg.
Juha Christensen, a Microsoft mobileszközök marketingjéért felelős csoportjának az alelnöke a következőt mondta: “Az együttműködés egyre fontosabbá válik a mobilszolgáltatások terén; ez kiváló példa arra, hogy a partnerek együtt hogyan tudják kihasználni a mobil adatkommunikáció nyújtotta üzleti lehetőségeket, és hogyan tudnak egyúttal innovatív szolgáltatásokat nyújtani ügyfeleiknek.”
Iriarte Esteves, a TMN vezérigazgatója a következőt nyilatkozta: “A ma bejelentett megoldás jól mutatja az irányú elkötelezettségünket, hogy ügyfeleink számára elérhetővé tegyük a mobilszolgáltatások lehető legszélesebb körét, melyekkel hatékonyabban szervezhetik meg mindennapi életüket.”