Connect with us

technokrata

Internetes vásárlást népszerűsítő kampányt indított a Fotexnet

Kütyük

Internetes vásárlást népszerűsítő kampányt indított a Fotexnet

Klikk és nyerj! elnevezéssel nyereményjátékkal összekötött kampányt indított a Fotexnet.hu Áruház. Az akció lényege az internetes vásárlás népszerűsítése, s a elektronikus kereskedelemmel kapcsolatos általános ismeretek bővítése.

A Fotexnet Klikk és Nyerj akciójával kívánja széles körben népszerűsíteni, általánosan elfogadottá tenni az internetes vásárlást. A nyereményakció egyébként 2003. november 5-től 2003. november 30-ig tart, a kiosztott nyeremények összértéke előreláthatólag megközelíti a 75 millió forintot.

„Sajnos manapság még mindig nem teljesen egyértelmű sokak számára az online kereskedelem lényege¬; továbbra is számos tévhit forog a köztudatban az internetes vásárlással kapcsolatban. Célunk az akcióval nem más, minthogy ezeket a tévhiteket eloszlassuk és általánosan elfogadottá és akár mindennapos rutinná tegyük az internetes vásárlást.“ – mondta Porkoláb Péter, a Fotexnet ügyvezetője.

Az akció keretében a weboldalt meglátogató játékosok egy másfélperces flash-animáció megtekintésével ismerkedhetnek meg az internetes vásárlás előnyeivel. Az animáció megtekintése után a nyereményjáték részvevői a regisztrációt követően vesznek részt a nyereményjátékban. Ezek után minden résztvevő 400 forintösszeg értékű vásárlási kedvezményre jogosító bont is nyer virtuális számlájára, melyet – 10.000 forint feletti vásárlás esetén – akár azonnal le is vásárolhat a Fotexnet.hu Áruházban.

A Klikk és Nyerj! akció várhatóan csak az első lépése a Fotexnet.hu Áruháznak, mellyel összességében kívánja növelni az Interneten vásárlók számát.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés