Az eTel Csoport több mint 50 ezer közép-európai ügyfelének túlnyomó többsége már több mint egy éve élhet a számhordozhatóság lehetőségével. Ausztriában 2003-ban például 312 ügyfél vette igénybe régi hívószámaival az eTel kiváló minőségű szolgáltatásait. Az eTel Magyarország hangalapú távközlési szolgáltatását az idei évtől használhatják régi hívószámaikkal az ügyfelek.
Magyarországon először a C.Enter Kft. választotta az eTel Magyarországot korábbi szolgáltatója helyett. A cég szem előtt tartva a régi, bevált hívószámai megőrzését, egyúttal igénybe vette az új szolgáltatója által biztosított 999xxxx-s számmezőt is. A C.Enter Kft. 2001. óta élvezi az eTel kiváló minőségű Internet szolgáltatásait. A sikeres együttműködés és az eTel által kínált rendkívül versenyképes hangszolgáltatási díjszabás miatt döntött a cég korábbi távközlési szolgáltatójának lecseréléséről.
Az eTel Magyarország jelentős fejlesztéseket hajtott végre annak érdekében, hogy határidőre teljesítse a számhordozhatóság feltételeinek megteremtésére a hírközlési törvényben foglalt előírásokat. Megalapítása óta az eTel mintegy 10 millió eurót fordított a szolgáltatások magas színvonalát biztosító műszaki beruházásokra. Mindezek eredményeként 2004 elejétől az értéknövelt hang-, adat- és Internet-alapú szolgáltatások területén sikeres eTel leendő ügyfelei megtarthatják a piacon korábban bevezetett hívószámaikat, amikor áttérnek a versenyképes szolgáltatások igénybevételére.