Egyedülállóan széles díjcsomagválasztékán belül a szabad választást a Westel eddig is minden esetben ingyenesen biztosítatta, figyelembe véve az ügyfelek változó szokásait, igényeit.
A mobiltávközlésben várható növekvő versenynek köszönhetően a Westel a hálózaton belüli hívás legkedvezőbb tarifáit nyújtotta ügyfeleinek és ezért tölti el megnyugvással az a helyzet, hogy közel 4 millió ügyfele hívhatja egymást kedvező percdíjjal országosan kiváló minőségű hálózaton.
A kormányrendelet megjelenésével összhangban a Westel már április 1-től megnyitja regisztrációs portálját, ahol előzetesen gyűjti azoknak az ügyfeleknek a jelentkezését, akik május 1-től elsőként akarnak a versenytársaktól átállni a westeles táborba. Reméljük, hogy tízéves megalkuvás nélküli ügyfélcentrikus munkánk elismeréseképpen minél többen csatlakozni fognak a legnagyobb magyar mobilszolgáltatóhoz. Egyébként a Westel soha nem is tervezte, hogy a számhordozás költségeit az ügyfelekre terheli.