Connect with us

technokrata

5 éve együtt az informatikában: Bricostore és Grepton

Dotkom

5 éve együtt az informatikában: Bricostore és Grepton

A Bricostore hazai és közép-kelet európai teljes Microsoft alapú informatikai hálózatának bevezetéseit és üzemeltetését a Grepton Informatikai Rt. végzi.

A barkácsáruház-lánc irodai és üzleti rendszerének folyamatos és megbízható működtetéséről szóló együttműködés 1999-ben a HMS Kft. segítségével kezdődött; a feladatra kiírt pályázat során két sikeres próbafeladat végrehajtásával. 2002. februárjától – amióta a HMS szakemberei a Greptonban folytatják tevékenységüket – a szerződésben foglalt szolgáltatásokat (az apró rendszerhibáktól a telepítéseken és a licencszállításon át a teljes infrastruktúrát érintő projektekig) a Grepton Rt. nyújtja az áruházláncnak.

˝Amióta a Bricostore áruházlánc öt és fél évvel ezelőtt megnyitotta első áruházát Magyarországon, az volt az informatikai koncepció, hogy strukturált hálózat alakuljon ki akár kábelezés, akár háttérrendszer szempontjából.˝ – idézte fel a kezdeteket Csákányi Győző, a francia tulajdonú Bricostore informatikai igazgatója.

A Bricostore projektekben azóta a teljes üzemeletetés lezajlott: az áruházi PC-k korlátozott környezetének kialakítása, a tartalomszűrő megoldás bevezetése, integrált fax kiszolgáló bevezetése, üzleti fax megoldás fejlesztése, mentési és vírusvédelmi rendszer bevezetése, a rendszer-felügyeleti megoldás és a Windows 2000 Serverek bevezetése, kliensek távoli installálásának kialakítása, Windows 2000 frissítése, Office 2000 és többnyelvű kliens környezet megteremtése. A magyarországi, a romániai és a horvátországi központ áruházainak informatikai infrastruktúra tervezése, szállítása, kivitelezése és bevezetése után pedig nemrégiben befejeződött a Bricostore új, székesfehérvári áruház informatikai rendszerének a telepítése is.

A Grepton támogatási szolgáltatása a Bricostore magyarországi és közép-kelet európai – Microsoft alapú – irodai és üzleti rendszerének folyamatos és megbízható működtetésében nyújt segítséget a helyi üzemeltető csapat számára. Proaktív és reaktív tevékenységgel, szükség esetén helyszíni kiszállással a rendszer megfelelő szolgáltatási szintjét biztosítja.

˝Az informatikai cég – azon túlmenően, hogy a windows-os rendszereket telepítette és fejlesztette – átalánydíjas szolgáltatás keretében egyrészt helpdesk szolgáltatást nyújt ügyfelének, másrészt felügyeli ezeket a rendszereket, illetve rendszeresen tanácsokkal látja el.˝ – magyarázta Ákoshegyi Márta, a Grepton projektvezetője – ˝Az így kialakított rendszerek támogatási szolgáltatással a háttérben költséghatékonyan üzemeltethetők mindazok mellett, hogy magas rendelkezésre állást valósítanak meg.˝



Szólj hozzá!

További Dotkom

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés