Connect with us

technokrata

Trendi az elektronikus fizetés

Dotkom

Trendi az elektronikus fizetés

Fiatalok és a plasztiklap.

Több, mostanában megjelent kutatás arra világít rá, hogy a fiatalok vágyait leginkább a fogyasztás határozza meg, de a fizetés módja is egyre nagyobb hangsúlyt kap. A bankjegyautomatákból felvett készpénz üzletekben való elköltéséről a közvetlenül, kártyával történő vásárlásra térnek át, legyen az élelmiszerüzlet, butik, benzinkút, vagy például a Sziget Fesztivál. A rendezvény történetében immár második éve bankkártyát elfogadó elektronikus POS terminálokban idén több mint 5.000 vásárlási műveletet hajtottak végre a látogatók, ami forgalmi értékben meghaladta a 46 millió forintot.

Egy mostanában közzé tett, 10 európai országra kiterjedő kutatás eredményei szerint a mai fiatalok, jellemzően a 18-25 éves korosztály, több mindenben hasonlít egymásra, mint amennyiben különbözik. A divatos ruha, autó, és műszaki cikkek mellett egyre nagyobb szerepet kap a bankkártya is, mint a „trendi” fizetési eszköz. Például Európa legnagyobb zenei rendezvényére, a Szigetre látogatók 72%-a rendelkezik legalább egy plasztikkal, amelyet a MasterCard Europe felmérése szerint aktívan használ is.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés