Új IT termékeinek sikeres bevezetésével – csak az elmúlt hónapokban hat új nyomtató típus került a boltokba – a Samsung Electronics számos európai országban ért el vezető szerepet a Samsung Electronics 2008. második negyed évében, amelyet az IDC Hardcopy Peripherals Market Tracker elemzése is alátámaszt. A dél – koreai vállalat első az A4 mono lézer multifunkciós nyomtatók piacán (MFP) Bulgáriában (30%-os piaci részesedés), Magyarországon (34%-os piaci részesedés) és Olaszországban (41%-os piaci részesedés). Ugyancsak vezető szerepet tudhat magának az A4-es színes lézer multifunkciósok közt Ausztriában (37%-os piaci részesedés), Belgiumban (36%-os piaci részesedés), Bulgáriában (45%-os piaci részesedés), a Cseh Köztársaságban (44%-os piaci részesedés), Olaszországban (47%-os piaci részesedés) és az Egyesült Királyságban (46%-os piaci részesedés). Ezek mellett a Samsung Electronics A4-es színes lézer nyomtatói 60 százalékos piaci részesedéssel bírnak Bulgáriában.
A Samsung Electronics a jövőben is kiemelt szerepet szán az innovációnak és ezen belül a minél szélesebb termék kínálat megteremtésének. A világ legkisebb színes lézer nyomtatójától kezdve a leggyorsabb A4 digitális MFP-ig, a Samsung Electronics számtalan újdonsággal szolgálja ki a felhasználók igényeit, szem előtt tartva az irodai alkalmazásokban a gyorsabb, könnyebb és gazdaságosabb munkamenet biztosítását.
A vállalat fejlődési céljait segíti elő a most induló “Ctrl+P” kampány is, amely 16 országban köztük Európában az Egyesült Királyságban, Írországban, Franciaországban, Németországban, Olaszországban, Hollandiában, Belgiumban, Spanyolországban, Svédországban, Finnországban és Lengyelországban fut majd.
A lassuló európai gazdasági környezetben a vállalatokon belül a költségek csökkentése áll a fókuszban. A megfelelő nyomtatók használata is lehetőséget kínál a takarékosságra. A ‘Ctrl+P’ kampány arra világít rá, hogyan lehet a Samsung Electronics nyomtatókkal úgy védeni a környezetet, illetve pénzt spórolni, hogy az nem megy a megbízhatóság rovására.
A Samsung Electronics távolabbi céljai között a lézernyomtatók piacának meghódítása áll, amelyen a vezető márkává kíván válni 2013-ra. Ennek elérése érdekében, globális szinten jelentős befektetéseket eszközöl, többek között a munkaerő és marketing területén.