Connect with us

technokrata

Synergon: üzletfejlesztés és piacbővítés a kiskereskedelmi szektorban

Dotkom

Synergon: üzletfejlesztés és piacbővítés a kiskereskedelmi szektorban

A Synergon az elkövetkező években regionális szinten 10-15%-os piacbővülésre számít.

Számos újdonsággal mutatkozott be a Synergon Informatika Rt. a 2005. június 1-jén nyitó Retailtech Expo-n, a közép-kelet-európai régió legnagyobb kereskedelmi technológiai kiállításán. A Synergon Retail System (SRS) kifejezetten a regionális kiskereskedelem támogatására készült, a meglévő vállalatirányítási rendszerekkel összekapcsolva naprakészen biztosítja az üzletek elszámolási és forgalmi adatait. Az RSR minden országban megfelel a helyi adózási követelményeknek.

A Synergon az elkövetkező években regionális szinten 10-15%-os piacbővülésre számít.

A Synergon Informatika Rt. kiskereskedelmi stratégiája jelentős növekedési célokat fogalmaz meg az elkövetkező 3-5 évre. A stratégia alapja egyrészt a közép- és kelet-európai kiskereskedelmi szektorban várható, jelentős fejlődés, másrészt a Synergon kiskereskedelmi megoldásainak folyamatos fejlesztése. Kutatási adatok szerint a régió országaiban a fogyasztási színvonal még nem érte el a 15 korábbi EU tagország szintjét. A kiskereskedelmi hálózatok az elmúlt években elsősorban a földrajzi terjeszkedésre koncentráltak – ez a trend várhatóan még egy-két évig folytatódik -, utána viszont a szolgáltatások bővülése kerül előtérbe, amely felértékeli a kiskereskedelmi informatika szerepét.

A Gartner kutatási előrejelzése szerint a kiskereskedelmi vállalatok több mint 40%-a tervezi informatikai kiadásainak növelését.

„A Synergon nagy tapasztalatokkal és gazdag szakmai referenciával rendelkezik a kiskereskedelem területén, amely jó alapot jelent a piaci lehetőségek kihasználására. Növekedési stratégiánk egyrészt a folyamatos termékfejlesztésre, másrészt a regionális terjeszkedésre épül.” – mondta Steinbinder Romulus üzletágvezető.

A Synergon eddigi magyarországi ügyfelei közé olyan meghatározó kiskereskedelmi hálózatok tartoznak, mint például az Exxon Mobil, a Jet Conoco, a McDonald’s, illetve az RMC Hungary, Zara, Promoder, valamint a FootLocker. Idén, a Jeans Club üzletláncokon keresztül a környező országokban (Csehország, Szlovákia és Lengyelország) is megjelentek megoldásai. A közeljövőben több hazai és nemzetközi céggel közösen további regionális megjelenést tervez a vállalat.

A regionális terjeszkedésre a Synergon a június 1-2 között megrendezésre kerülő Retailtech Expo-n bemutatásra kerülő Synergon Retail System regionális kiskereskedelmi rendszerével, valamint több a régióban még újdonságnak számító megoldással készül. Ezek közé tartozik a mobil fizetést biztosító Mobile Payment, a Fastline (automata önkiszolgáló pénztárgép), az intelligens árufelismerő mérleg vagy az elektronikus polccímke (ESL).



Szólj hozzá!

További Dotkom

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés