Connect with us

technokrata

Az EDS újabb munkahelyeket teremt Magyarországon

Laptop

Az EDS újabb munkahelyeket teremt Magyarországon

A vállalat az elmúlt években nagy beruházásokat hajtott végre hazánkban.

Kóka János, gazdasági és közlekedési miniszter és Charles Cox, az EDS alelnöke 2006. március 21-én Budapesten bejelentették, hogy a vállalat újabb, összesen mintegy 11 milliárd forint értékű beruházásával 3 év alatt közel megduplázza jelenlegi, 1.100 fős alkalmazotti létszámát. Az új munkahelyek Budapesten, Vasváron és a dél-alföldi régióban létesülnek.

Az EDS (Electronic Data System), a világ egyik legnagyobb informatikai (IT) és üzleti folyamat szolgáltatásokat (BPO) nyújtó vállalata. A társaság Magyarország iránti elkötelezettségét mutatja, hogy az elkövetkező két évben további jelentős fejlesztéseket hajt végre hazánkban, melyek részben korábbi beruházásainak továbbfejlesztését, részben pedig az újabb szolgáltatási területek bevezetését érintik.

Kóka János elmondta: „Az EDS beruházása is bizonyítja, hogy Magyarország ideális helyszín a szolgáltató-központok számára. A fejlődő infrastruktúra, a jól képzett munkaerő és a hatékony ösztönző rendszer teszik vonzóbbá hazánkat. Bízom benne, hogy az EDS példaértékű beruházását további beruházások követik majd.”

Az EDS 1991-ben kezdte meg működését Magyarországon, az elmúlt esztendők alatt a hazai piac számos vezető nagyvállalatának lett partnere. 15 éves sikeres működésének köszönhetően széleskörű ügyfélbázisával és szolgáltatásaival szinte minden piaci szegmensben jelen van, különös tekintettel a távközlési, a számviteli és pénzügyi ágazatra. Munkatársainak száma meghaladja az 1000 főt.

A vállalat az elmúlt években nagy beruházásokat hajtott végre hazánkban, így az EDS Magyarország az EDS európai tevékenységének stratégiailag kiemelt központjává vált, amelynek eredményeként négy jelentős régióközpontot is működtet hazánkban.

A vasvári Adatrögzítő és Dokumentumkezelő Központ 1998-ban nyitotta meg kapuit, 180 munkatárssal dokumentumkezeléshez kapcsolódó szolgáltatásokat nyújt. Ügyfelei közé elsősorban pénzügyi (bankok és biztosítók), autóipari és a légi-szolgáltató vállalatok tartoznak. Az Ügyfélkapcsolati Központ 2002 szeptemberében kezdte meg működését Budapesten. A központ 300 munkatársa az EDS belső informatikai szolgálatán kívül számos európai és tengerentúli ügyfelet támogat tizenhárom nyelven. A Pénzügyi és Számviteli Szolgáltató Központ 2004. májusi megnyitását követően elsősorban pénzügyi, számviteli és egyéb üzleti folyamatirányítási szolgáltatásokat (BPO) nyújt ügyfeleinek és az EDS 18 európai leányvállalatának.

Az EDS magyarországi szervezete 2005-ben nyerte el az informatikai területen is a best shore státuszt, melynek eredményeként számos ügyfél szervermenedzsmentjét és levelezési szolgáltatását támogatják Budapestről.



Szólj hozzá!

További Laptop

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés