Connect with us

technokrata

Átszervezik az LG-t

Dotkom

Átszervezik az LG-t

Az LG Electronics igazgatótanácsa 2009. január 1-jétől érvénybe lépő a vállalat felépítését érintő stratégiai változásokat jelentett be.

Az LG átszervezésének középpontjában az a törekvés áll, hogy teljes üzleti megoldásokkal válaszoljon a jövő kihívásaira. A vállalat portfoliójának átszervezése a meglévő területeken maximalizálja a növekedési potenciált, egyúttal pedig teljesen új területek kialakítására teremt lehetőséget.

“A változásoknak köszönhetően vállalatunk ideális helyzetben lesz, hogy megfeleljen a jövő kihívásainak. Ez a stratégia biztosítja számunkra, hogy a folyamatosan bővülő fogyasztói piacon még nagyobb részesedésre tegyünk szert. Emellett a változás hozzájárul ahhoz, hogy az LG az eszközökön túl teljes megoldásokat is kínáljon, és magasabb szinten elégítse ki meglévő, illetve jövőbeli ügyfeleink életmódbeli igényeit” – mondta Yong Nam, az LG Electronics alelnöke és vezérigazgatója.

Az LG stratégiájának középpontjában a vállalat négy üzletágának – háztartási elektronika (DA), digitális kijelzők (DD), digitális média (DM), valamint mobilkommunikáció (MC) – strukturális átszervezése áll, ami a mobilkommunikáció mellett négy vadonatúj egységet jelent: szórakoztatóelektronikai (HE), háztartási elektronikai (HA), légkondicionáló (AC), valamint üzleti megoldások (BS) divízió.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés