A Magyar Telekom Csoport többlépcsős nyílt tendert hirdet, melynek célja egy csoportszintű médiaügynökség kiválasztása. A megfelelő szakmai kompetenciákkal és referenciákkal rendelkező médiaügynökség kiválasztására egy munkacsoport jött létre a vállalatcsoport szakembereiből, akiket egy külső, független médiatanácsadó cég segít.
A vállalatcsoport első lépésben előminősítésre hív meg médiaügynökségeket. Az előminősítés során kiválasztott médiaügynökségek felkérést kapnak a pályázat kidolgozására. A tender eredményhirdetésére várhatóan szeptember végén kerül sor. A Magyar Telekom Csoport a nyertes médiaügynökség közreműködésével jelenteti meg a T-márkák (T-Com, T-Online, T-Mobile, T-Systems és T-Kábel) offline hirdetéseit 2007-ben. A Magyar Telekom Csoport évek óta a magyar reklámpiac egyik legnagyobb hirdetője. Jelenleg a Magyar Telekom Csoport médiavásárlását a Zenith Optimedia végzi.