A Frost & Sullivan minden évben kiosztja ezt a díjat annak a cégnek, amely kiemelkedő eredményeket ér a maga területén. A díj számos tényezőn alapszik: úgy mint a cég üzleti fejlődése, versenystratégia, vásárlói elégedettség és vezetés. A díjazottat a kiemelkedő menedzsment és folyamatos növekedés jellemzi. A cégnek magas színvonalú terméket és/vagy szolgáltatást kell nyújtania és pozitív szociális és gazdasági hatást kell gyakorolnia a helyi és nemzeti közösségekre.
Az Eaton legnagyobb sikereit vevőközpontú kezdeményezéseinek, a termékvonal fejlesztésének, a felvásárlásainak és területi terjeszkedésének köszönheti. Az Eaton terjeszkedési kampánya keretében agresszív növekedési stratégiába kezdett az UPS piacon betöltött pozíciójának megerősítse érdekében. Az MGE Office Protection Systems 2007-es felvásárlásával a cég újabb országokban jelent meg és újabb UPS termékekkel bővítette termékskáláját. A felvásárlás nyomán az Eaton jelenléte megnövekedett a térségben és a vevőket ellátó disztribúciós csatornákban. A Moeller Group, Balmen Electronic és a PK Electronics NV felvásárlásával valósult meg a cég további terjeszkedése Nyugat- és Kelet-Európában. Délkelet-Ázsiában megszerezte az tajvani UPS gyártót, a Phoenixtecet. Az Eaton termékportfólióját tovább szélesítette a Pulizzi Engineering és az Aphel Technologies felvásárlása is.
Az Eaton csak Európában közel 50 partnerrel bővítette közvetlen vevőbázisát, akik ellátják a fontos értékesítési és szolgáltatási feladatokat a Közel-Keleten, Észak-Amerikában és Európában – nyilatkozta Chandni Raj, a Frost & Sullivan kutató elemzője. Kelet-Európa és Oroszország együtt segítette az Eatont a számottevő növekedéshez, mely főleg új irodák megnyitásának és viszonteladók szerzésének, valamint a disztribúciós és szerviz kapacitás megerősítésének sikeres stratégiájának köszönhető.
A jelentős anyagi forrásai felhasználásával, az Eaton maximalizálni tudta a vevői elégedettséget és a kereskedelmi támogatást. Speciális oktatási programokon keresztül felvértezte a vevőket és a disztribútorokat a termékei és szolgáltatásai értékesítéséhez szükséges szaktudással. A cég éves felmérést végzett vásárlói körében, hogy konstruktív visszajelzéseket szerezzen és tökéletesítse a működését. Az Eaton felmérése az előző évhez képest jelentősen nagyobb vevői elégedettséget mutatott, mely a megerősített disztribúciós kapacitásnak, a kiterjedt szervizhálózatnak és a továbbfejlesztett termékportfóliónak köszönhető.
Az Eaton rendkívül aktív a termékfejlesztés területén és több terméksorozatával a széleskörű kritikus áramellátási megoldások szolgáltatójaként további érdemeket szerzett- állapította meg Raj. A kritikus megoldásokhoz fejlesztett Eaton 9395 275-550 kVA három fázisú UPS, ami a Powerware szériában jelent meg a piacon, nem csak azért egyedülálló összehasonlítva a hasonló termékekkel, mert kisebb és könnyebb, hanem mert magasabb a hatékonysága is.
Az Eaton folytatja a specializációs stratégiáját az IT és a szerverközpont megoldások terén az Eaton rack áramelosztó berendezések (ePDU) sorozatának bevezetésével. Az ePDU képes a változó áramszintek kezelésére a rackben és figyelni a szerverek egyedi áramfogyasztását. Említésre méltó még, hogy 30%-os töltöttségi szint alatt is hatékony Eaton Blade UPS-t is továbbfejlesztették, hogy illeszkedjen az Eaton rack power modulhoz (RPM), mely a nagy sűrűségű számítógépes környezetekben is kiemelkedő és skálázható védelmet biztosít.