Az Év Honlapja díjazottjai közül egyébként – mint utazási iroda site – csak az adriatica.net nyert díjat. Erre a zágrábi központú online utazási iroda azért is nagyon büszke, mivel nincs Magyarországon bejegyzett irodája; minden webdesign- és tartalomfrissítési tevékenység Zágrábból zajlik, többségében horvát alkalmazottakkal. A Zágrábban dolgozó, magyarországi relációs marketing feladatokért felelős Nagy Krisztina elmondása szerint az adriatica.net Horvátországon kívül most először pályázott meg honlappal kapcsolatos díjat, ezért is örültek nagyon az Év Honlapja díjnak és elismerésnek.
Az adriatica.net egyébként ma a legtöbb horvátországi szállást ajánlja egy weboldalon, téli szezonra pedig síelési desztinációkon ajánl szállásokat; Ausztriába, Olaszországba, Szlovéniába és Csehországba.
Pályázat
Az MMSZ és az Internet Marketing Klub (IMK) közösen kiírt pályázatára idén 145 jelentkezés érkezett, amely közel háromszorosa az egy évvel ezelőttinek. A zsűri összesen 10 kategóriában (Egészségügy, E-marketing megoldások, Kereskedelem, Kormányzat és települések, Kultúra, Márkasite, Média, Nonprofit, Oktatás, Szolgáltató) osztott ki díjat, és az elbírálásnál döntő szempont volt a honlap felépítése, az információ mennyisége, minősége és frissessége, az oldal interaktivitása, szolgáltatásainak köre, elérhetősége és látogatottsága. Az Év honlapja 2005 pályázat nyertesei a Magyar Tartalomipari Szövetség által kiírt eFestivalon is részt vesznek.