Connect with us

technokrata

CeBIT 2008: a legfrissebb Mio újdonságok – navigáció a javából!

Kütyük

CeBIT 2008: a legfrissebb Mio újdonságok – navigáció a javából!

Mio-Navman: új termékek, új szolgáltatások és új arculat.

A Navman-nal történt 2007-es egyesülést követően a CeBIT a Mio számára a következő mérföldkő, ahol a cég bejelenti első integrált termékeit, a Mio Moov termékcsaládot, az új vállalati arculatot és az innovatív tartalmakat és szolgáltatásokat tartalmazó MioMore csomagot.

˝A Mio és a Navman márkák egyesülése már magában is értéket és innovációt jelent mind a felhasználóknak, mint a kiskereskedelmi partnereinknek. A jövőben már nem elég a nagyszerű navigációs élmény, míg A pontból B pontba eljut bárki. A következő generációs GPS eszközöknek hozzáadott értékeket is biztosítania kell egyedi szolgáltatások által, elsősorban a helyi környezetre (boltokra, középületekre, forgalmi eseményekre) fókuszálva˝ – mondta Ben Perrin, a Mio marketingért felelős alelnöke. ˝A Mio ügyfelei és viszonteladói partnerei már most profitálhatnak az új termékekből, szolgáltatásokból, a folyamatosan javuló eladás-támogatási, marketing-forrásokból, valamint az ügyfélszolgálati szolgáltatásokból. A Navman-nal történt egyesülés előnyeit kihasználva az új Mio egyre erőteljesebbé válik és kihívást jelent a GPS piac jelenlegi vezető cégei számára˝.

Az egységes és konzisztens globális márka-arculat kialakítása érdekében a Mio új vállalati logót és szlogent (Explore More) hozott létre, melyre arra az elvre épül, hogy támogassuk a felhasználókat abban, hogy GPS eszközükkel minél többet fedezhessenek fel, például az innovatív új tartalmakat és szolgáltatásokat kínáló MioMore segítségével. A szlogen megfelel a vállalat új elkötelezettségének, azaz az új GPS technológiák, termékek és szolgáltatások értékének kihasználása iránt. Ezt a CeBIT-en kiállításra kerülő új tartalomszolgáltatások, jövőbeli koncepció-termékek és a Moov-sorozat is alátámasztja.

A Mio új tartalom- és szolgáltatáscsomagjával, a MioMoore-ral, a Moov sorozat lesz az első GPS eszköz Európában, mely dinamikus helyi keresést tesz lehetővé az üzletek, éttermek, cégek és egyéb szórakozási lehetőségek felkutatására. A Local Search technológiát vezető online helyi katalógus-kereső partnerek támogatják szerte Európában, és általa az eszköz akár a mobiltelefonokon keresztül bluetooth-os kapcsolattal is képes keresni ezekben az részletes adatbázisokban.

A két vállalat közötti szinergia elsőszámú ˝megtestesítője˝ az új Moov sorozat, amely a jelenlegi Mio és Navman termékek legjobb képességeit egyesíti a lehető legjobb navigációs élményért.

A Moov sorozat az első, mely szabványként foglalja magában a SiRF új InstantFixII technológiáját. Ez a technológia kikövetkezteti a GPS műholdak állását, és akár öt másodperc alatt meghatározza fix helyünket. Így a felhasználók azonnal használhatják azt, amint készen állnak a vezetésre.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés