A Microsoft és a filmforgalmazással foglalkozó Netflix három hónapja indított közös szolgáltatást az Xbox Live előfizetői számára. A konzoltulajdonosok összesen másfél milliárd percig nézték a Netflix filmjeit és sorozatait a vállalkozás indulása óta. Bár azt még nem közölte a video kölcsönző, hogy hányan fizettek elő a szolgáltatásra a nézők közül, az előző negyedéves jelentésében a vártnál nagyobb sikerről számolt be az internetes filmforgalmazás területén.
Elemzők szerint a két cég közös vállalkozásának népszerűsége is arra utal, hogy a netes filmforgalmazás piaca még sokáig nőni fog. Több médiacég, mint például a Walt Disney is a DVD eladások csökkenéséről számolt be a közelmúltban és új módokat keres a filmjeinek terjesztésére.
A Microsoft és a Netflix közös szolgáltatása abban különbözik az Apple vagy a Blockbuster hasonló szolgáltatásaitól, hogy nem alkalmanként kell fizetni azokért a filmekért, amiket azonnal elkezdhetnek nézni a video megosztó oldalon az felhasználók, hanem havonta. A Netflix előfizetési díja 9 dollár havonta, de csak olyanok fizethetnek elő rá, akik egyébként fizetnek a Microsoft-nak az XBOX Live szolgáltatásért. A filmes adatbázisban több mint 12000 cím található, a legújabb filmek viszont nem, mert a filmstúdiók egyelőre nem tették elérhetővé ezeket a filmjeiket előfizetéses szolgáltatások számára.
Mivel Magyarországon hivatalosan nincs Xbox Live szolgáltatás a magyar konzoltulajdonosok, legfeljebb kerülő úton nézhetik a Netflix filmjeit. Az Xbox 360 játékkonzolok magyarországi árain egyébként nem lehet észrevenni az alapvető szolgáltatás hiányát.