“A CSR kommunikációnak nincsenek hagyományai Magyarországon, ezért írtunk ki külön tendert és dolgozunk végül olyan ügynökséggel ezen az egy projekten, amelyik egyébként nem állandó partner ügynökségünk.” – mondta Nagy Bálint, a Vodafone kommunikációs igazgatója.
Szalóky Réka, a Y&R Ügyfélkapcsolati Igazgatója szerint: “Nagyon szép feladat az önkéntes munka népszerűsítésén dolgozni. Emellett érdekes perspektíva egy nagyvállalati megrendelőnek a civil szférát támogató kampányt készíteni.”
Az áprilisban induló kampányt offline és online megjelenések mellett esemény és gerilla elemek alkotják, valamint művészeti főiskolák között kiírt tervezési pályázat egészíti ki.
A “Többet érsz” program a Vodafone alapítványok újszerű jótékonysági kezdeményezése, melynek értelmében a nyertesek – teljes munkaidőben – egy éven keresztül dolgozhatnak egy-egy általuk megjelölt magyarországi civil szervezetnél. A kiválasztott alapítványtól kapott fizetésüket és egyéb költségeiket ez idő alatt a Vodafone Magyarország Alapítvány biztosítja. A “Többet érsz” programra 2009. április közepétől lehet jelentkezni, a kampányról és a pályázatról részletek a www.tobbetersz.hu honlapon találhatók.