A digitális tévéadás hazánkban is fokozatosan felváltja az eddig megszokott analóg műsorsugárzást. Használatával olyan kiegészítő szolgáltatások érhetők el, melyek megváltoztatják a nézők tévézési igényeit, és a televíziózási szokások megújulását eredményezik.
Az eddigi tapasztalatok azt mutatják, hogy a digitális tévézés széleskörű elterjedéséhez elengedhetetlen a szolgáltatás „lelkének”, a DVR – azaz a digitális videorögzítő funkciónak a minél alaposabb megismertetése. A DVR-készülékkel az élő tévéadás megállítható, visszatekerhető, több műsor egy időben is rögzíthető, a tévékészüléken gyerekzár programozható be a használó által meghatározott csatornákra, vagy akár programokra, hogy csak a legnépszerűbb előnyöket említsük.
A szolgáltatók feladata, hogy minél szélesebb körben tegyék ismertté a digitális technika minden előnyét, felkínálva ezzel a felhasználóknak a személyre szabott tévézés lehetőségét. Ennek érdekében a UPC – Magyarországon még szokatlan, új eszközöket is felhasználó – népszerűsítő kampányt indított, és a kampányhoz kapcsolódó, önálló website-ot (www.dvr.hu) hozott létre.
A website látogatói mindent megtudhatnak a digitális tévézésről, könnyed, humoros formában elsajátíthatják a DVR használatát is, és olyan fortélyokra tehetnek szert, amelyek segítségével jelentős időt megtakarítva, csak a legkedvesebb televíziós programjaikra koncentrálva, valóban csak annyi időt töltenek a képernyő előtt, amennyit szeretnének.
A www.dvr.hu látogatóinak arra is módjuk lesz, hogy frissen szerzett tudásukat egy online teszt kitöltésével felmérhessék. A helyesen válaszolók között a UPC egy egyéves DVR előfizetést sorsol ki.