A portál saját forrásából fizeti operatív kiadásait és azoknak a technikai beruházásoknak a költségeit, amelyek segítségével képes rohamtempóban bővíteni szolgáltatásait. A cég vezetői csak 2010-re várták a bevételek és a folyó kiadások egyensúlyba kerülését. A Facebook felhasználóinak száma egy év alatt megtriplázódott, így mostanra a világ minden tájáról 300 millióan csatlakoztak a világ legnagyobb agórájához. A bejelentés számos szakértőt meggyőzött arról, hogy a közösségi portálok üzemeltetése összekapcsolható egy működő üzleti modellel.
A portált öt évvel ezelőtt alapították a Harvard egyetem egyik kollégiumi szobájában, a vállalkozás az elmúlt években az interneten szörfözők legnépszerűbb célpontjává, a világháló jól ismert nagyjai, a Yahoo és a Google egyik versenytársává nőtt. A cég nemrégiben mutatta be megújult keresőprogramját és jelenleg is tesztel egy online fizetési rendszert. A vállalat nem ad meg pénzügyi adatokat, tegnap csak annyit közölt, hogy idén várhatóan 70 százalékkal nő a bevétel. A Reuters értesülése szerint átlépik az 500 millió dolláros határt. Mark Zuckerberg, a társaság vezérigazgatója ugyanakkor úgy véli, hogy a vállalkozás tőzsdei bevezetésére még néhány évet várni kell.