Az új termékkel növelhető a virtuális ügyfélszolgálati működés produktivitása és költséghatékonysága, valamint lehetővé válik a rugalmasabb munkavégzés.
Egy független kutatás szerint, melyet az Avaya megbízásából készítettek, a rugalmas munkaidő 51 százalékkal növelheti a dolgozók produktivitását. Az Avaya one-X Agent-tel lehetővé válik, hogy az ügyfélszolgálati munkatársak bárhonnan – otthonról, az irodából, vagy akár egy távoli helyről – dolgozzanak. A könnyen használható grafikus felület segítségével gyorsan elérhetők azok a funkciók és kiegészítő alkalmazások, mely a legmagasabb minőségű ügyfélszolgálati munkához elengedhetetlen. Az ügyfélszolgálati munkatárs számítógépére telepített One-X Agent alkalmazás segítségével könnyedén elérhetők – az ügyintéző fizikai helyétől függetlenül – a központi irodában megszokott és elérhető alkalmazások, a vállalati címtár és ügyfél adatbázisok is.
Az Avaya one-X Agent új fejlesztései – mint például a speciális kezelői felület, mellyel az ügyfélszolgálati munkatársak egy időben több ügyfél megkereséssel is foglalkozhatnak – nagyobb produktivitást biztosítanak a vállalatok számára, valamint ezáltal mégjobban biztosítható, hogy a betelefonáló ügyfél igénye és problémája már az első hívása során sikeresen megoldódjon. A kezelőfelület szintén új tulajdonságokkal rendelkezik, mint például az integrált címlista, a “click-to-dial” és “drag and drop” tulajdonságok melyek még egyszerübbé teszik a konferenciahívásokat és hívástovábbításokat. Ezáltal az ügyfélszolgálati munkatársak hatékonyabban elérhetik a megfelelő szakértőt és bevonhatják az ügyféllel folytatott beszélgetésbe.
Egy távmunkában dolgozó alkalmazott egy laptop, VPN kapcsolat és az Avaya one-X Agent segítségével bárhonnan dolgozhat könnyen és rugalmasan. Gyorsan és problémamentesen csatlakozhat az ügyfélszolgálati rendszerhez. Az Avaya one-X Agent az Avaya Aura Communication Manager platformot használja a vállalati ügyfélszolgálati rendszerek és eszközök eléréséhez.
Az Avaya OneX Agent használatával egyszerübbé válik az ügyfélszolgálati munkatársak számítógépének adminisztrációja is. A Microsoft Installer-t használva az Avaya one-X Agent telepítése könnyen elvégezhető és az egyedi igényekre szabható. Maga a telepítés a háttérben futtatható, és nem igényel a felhasználó részéről semmilyen beavatkozást. Mindez megszűnteti a többletköltségeket és extra időt, hiszen a OneX Agent telepítése nem igényli a helyszíni jelenlétet így a távoli telephelyre sem szükséges az utazás az installáció miatt. A rendszergazda távolról be tudja állítani, hogy az ügyfélszolgálati munkatárs mely funkciókat érhet el, ezáltal a rendszergazdák jobban menedzselhetik a távoli dolgozók asztali számítógépét.
Egy másik fejlesztése az Avaya one-X Agent-nek a beépített videó képesség, mellyel a videó-alapú kapcsolat ugyanolyan egyszerűvé válik, mint a telefonhívás. Ezzel a fejlesztéssel az otthon vagy távoli irodában dolgozó ügyfélszolgálati munkatársak is könnyen kapcsolatba léphetnek munkatársaikkal úgy, mintha ők is az irodában ülnének. Mindemellett az ügyfelekkel való kapcsolattartás is sokkal személyesebbé és dinamikusabbá válhat.
Még ebben az évben az alkalmazás ki lesz egészítve az azonnali üzenetküldés lehetőségével, ezáltal tovább fokozva az ügyintézők egymás közti illetve a segítségül hívott szakértők közötti kommunikációt. Ez végül azt fogja eredményezni, hogy az ügyfél kérdések még hamarabb megválaszolásra kerülnek egy beszélgetés folyamán.