Connect with us

technokrata

Mindenki a Facebookon hirdet

Dotkom

Mindenki a Facebookon hirdet

Amerikai top márkák többsége a Facebookon is hirdeti termékeit, eloszlatva azt a tévhitet, hogy a közösségi oldalak nem vonzóak a hirdetők számára.

A Facebook szerint a 100 legtöbbet reklámokra költő amerikai cégből 83 már aláírt hirdetési megállapodást a közösségi oldallal. A Nike, a Coca-Cola, és a Starbucks sokféle módon jelen van az oldalon. Sok brandnek saját profiloldala van, amiért fizetniük se kell, és mégis több millió rajongót tudhatnak magukénak. Ez nagyban megkönnyíti a hirdetést az emberek adatlapján, akik gyakran bele sem gondolnak ebbe a vonatkozásába a rajongásuknak. A népszerű kávézóláncnak már több mint 3,7 millió rajongója van.

“Ha ránézel az emberek adatlapjára, sokfajta kereskedelmi célú aktivitást lehet megfigyelni rajta, hirdetések nélkül is” – mondta el Sheryl Sandberg, a Facebook egyik vezetője. A hír szembemegy azzal a trenddel, hogy sok cég azon aggódna, hogy a közösségi oldalakon nem megfelelő tartalom mellé kerülhetnek a hirdetéseik. Nemrég a Tesco vette le minden hirdetését a Facebookról, miután hirdetése egy Holocaust-tagadást támogató csoport mellé került. Más cégek, mint a Vodafone vagy az O2, nem törődtek az ilyen esetekkel, és továbbra is folytatják a Facebookon a kampányaikat.

A történethez hozzátartozik, hogy a Facebookon a hirdetések sokkal diszkrétebbek, mint a hagyományos bannerek, vagy egyéb megoldások, nagyon jól belesimul az oldal dizájnjába, írta meg a Telegraph.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés