Connect with us

technokrata

Rengeteg és egyre okosabb mobil

Kütyük

Rengeteg és egyre okosabb mobil

Az LG célja, hogy 2010-ben 140 millió mobilt értékesítsen – a gyártó az okostelefonokra fókuszál.

Az LG Electronics mobil üzletágát illetően bejelentette idei terveit, többek azt, hogy célja 140 millió mobilkészülék értékesítése. A vállalat az okostelefonok globális piacára összpontosít, amely hozzájárulhat azon cél eléréséhez, mely szerint 2012-re az LG a világ két legjelentősebb mobileszköz gyártó egyike kíván lenni.

Az LG célja, hogy 2010-ben összesen 140 millió mobilt értékesítsen, amely 20 százalékos növekedésnek felel meg előző évhez képest. A vállalat 2009-ben hozzávetőleg 100 mobilszaküzletet nyitott a fejlődő országokban, és bár továbbra is növelni kívánja globális jelenlétét, további terjeszkedést tervez kimelten a koreai és észak-amerikai piacokon, ahol célja, hogy a felhasználók innovatív és személyre szabott okostelefon-gyártóként tartsák számon. Azzal, hogy termékkínálatát újszerű, praktikus eszközökkel, illetve divatos és prémium kategóriás készülékekkel szélesíti, az LG idén határozott, aktív szereplőként kíván jelen lenni a mobil-világban.

Az LG számára az okostelefonok piacán kétszámjegyű részesedést előirányzó 2012-es cél megvalósításának előkészületei már folyamatban vannak. Az LG tavaly létrehozott egy külön okostelefon divíziót, az okostelefonok kutatásán és fejlesztésén pedig 30 százalékkal több munkatárs dolgozik. Az év során körülbelül 20 új okostelefon bemutatását tervezi az LG – Android, Windows Mobile, illetve Linux operációs rendszerekkel. Különösen ígéretesek az Android-telefonok, amelyek a felhasználóbarát és nyílt hozzáférésű operációs rendszerük miatt várhatóan a piacra kerülő új LG okostelefonok több mint felét teszik ki majd. 2010 első felében az LG a kifejezetten olyan könnyen használható okostelefonok előállítására összpontosít, amelyeket kifejezetten azoknak a vásárlóknak ajánl, akik első alkalommal használnak okostelefont. Majd figyelmét a legmodernebb formatervezésű prémium kategóriás készülékek felé irányítja. A vállalat a tervek alapján már ebben az évben megjelenik a piacon első olyan okostelefonjával, amelyből elsőként kelhet el 10 millió példány.

Az egyedi felhasználói igények kiszolgálása prioritás az LG számára, és ez a szándék vezeti a Társaságot az okostelefonok piacán való erőteljes piaci szereplésében. Az év során később megjelenő “3 Screen Service” szolgáltatásnak köszönhetően a felhasználók ugyanazt a tartalmat mobiltelefonjukon, számítógépükön, illetve tévéjükön is megjeleníthetik anélkül, hogy a különféle formátumok közötti konvertálás szükséges lenne. Az LG februárban saját fejlesztésű, “3-Way Sync” technológiát támogató készüléket mutat be, amely vezeték nélküli hálózaton keresztül tökéletesen jelenít meg valamennyi mobil, számítógépes és webes tartalmat. Az LG ezzel párhuzamosan a világ élvonalába tartozó több tartalomfejlesztővel is azon dolgozik, hogy okostelefonjaihoz a szórakoztató és hasznos alkalmazások bőséges választékából lehessen válogatni.

“Az okostelefonok gyors előretörésének, illetve a több tartalom és kifinomultabb szolgáltatások iránti fokozott igénynek köszönhetően ismét forradalmi változások előtt áll a mobil iparág” – mondta Dr. Skott Ahn, az LG Electronics Mobile Communications Company elnök-vezérigazgatója. “2010-ben újabb mérföldkövek kapcsolódnak majd nevünkhöz, annak érdekében, hogy továbbra is iránymutató szerepet töltsünk be az iparágban, és 2012-re a világ két legjelentősebb gyártója közé kerüljünk”.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés