All posts tagged "ügyfélélmény"
-
E-gazdaság
Lemarad a versenyben, aki nem kínál valódi ügyfélélményt
2023. november 8. szerdaHa az ügyfél áll a középpontban, a cégek is versenyelőnybe kerülnek Első alkalom a Floww Day...
-
Digitalizáció
Új trendek a contact centerek világában
2022. augusztus 18. csütörtökFókuszban az ügyfélelégedettség automatikus, nagy megbízhatóságú elemzése
-
Digitalizáció
Futourism 2022: digitális ügyfélélmény, digitalizált üzemeltetés
2022. május 7. szombatFolytatjuk beszámolónkat a turizmus és a szállodaipar digitalizációjáról szóló konferenciánkról, amelynek szakmai programjában külön szekciót szenteltünk...
-
Digitalizáció
Marketing kilátások 2021-re: Sosem volt ilyen fontos az ügyfélkapcsolat és a digitalizáció!
2021. április 22. csütörtökAz előttünk álló évtizedet a marketingesek a technológiai és társadalmi változások korszakának vizionálják. A jóslataikból nemcsak...
-
E-gazdaság
Az INTREN építheti a Praktiker adat-alapú médiavásárlási rendszerét
2021. március 18. csütörtökMeghívásos tenderen nyerte el az INTREN a Praktiker Magyarország megbízását, amely a cég jelenlegi, belső adatvagyonának...
-
Tipp
Íme pár tipp, hogyan növelhetjük az ügyfélélményt
2019. március 21. csütörtökTegyük ügyfélközpontúbbá márkaüzeneteinket!
-
E-gazdaság
Mindenkinek túl kell szárnyalni a vevő elvárásait, aki versenyben akar maradni
2018. november 19. hétfőA Develor Tanácsadó Zrt. idén harmadik alkalommal hirdette meg „Legjobb Ügyfélélmény Projekt Díj” pályázatát.
-
E-gazdaság
Az Élményvezér díjat idén a Vodafone vehette át
2017. november 13. hétfőAz ügyfélkiszolgálás és ügyfélélmény témában az egyik legrangosabb hazai üzleti elismerés az DEVELOR Élményvezér díj, amelyet...
-
Dotkom
Ezzel a szolgáltatóval elégedettek az ügyfelek
2016. február 1. hétfőAz ügyfélkiszolgálás és ügyfélélmény témában az egyik legrangosabb hazai üzleti elismerés az Élményvezérek díj, amelyet 2015-ben...
-
Dotkom
Jól járunk ezzel az együttműködéssel
2015. október 1. csütörtökÖsszefog az Ericsson és a UPC. A cél a jobb ügyfélélmény.