All posts tagged "ügyfélszolgálat"
-
Digitalizáció
Elégedetlenek a magyarok az elektronikus ügyfélkiszolgálással
2024. március 28. csütörtökSzemélyes kiszolgálásban fejlődtek, elektronikus ügyintézésben visszaestek a hazai cégek
-
Digitalizáció
A mesterséges intelligencia várhatóan teret nyer az ügyfélszolgálatokban, a bankokban, a biztosításban és az oktatásban
2024. március 19. keddA mesterséges intelligencia-technológia legújabb vívmányai közé tartozik a generatív mesterséges intelligencia, amelyet az jellemez, hogy kreatív...
-
E-gazdaság
Mit hívunk ma call centernek?
2023. szeptember 13. szerdaA jól szervezett ügyfélszolgálati rendszer egy vállalkozás alapja. A call center rendszer ma már nem csak...
-
Digitalizáció
CRM rendszer és call center egyben – ezt tudja a Daktela szoftver
2022. március 21. hétfőA járvány tulajdonképpen minden létező helyre betört, hiszen nemcsak a kereskedőkre, hanem a call centerekre is...
-
Digitalizáció
Már nagyban működik az e-aláírás mobilon
2021. november 16. keddMagyarországon is nagyot lépett az e-hitelesítési piac az elmúlt időszakban
-
E-gazdaság
Daktela: Belépett a magyar piacra a cseh okosügyfélszolgálati szolgáltató
2021. szeptember 9. csütörtök2021 szeptember 8-tól indítja szolgáltatásait Magyarországon a CEE (Közép- és Kelet-Európa) régió egyik legdinamikusabban növekvő, magasszinten...
-
E-gazdaság
10 éven belül eltűnhet a klasszikus ügyfélszolgálati irodák többsége
2021. április 30. péntekA vírushelyzet alapvetően formálhatja át a fogyasztói elvárásokat a NETLOCK szerint
-
FrissInfo
Mától ismét elérhető a személyes ügyintézés az E.ON ügyfélszolgálati irodáiban
2021. április 9. péntekÁprilis 9-től a szükséges óvintézkedések biztosítása mellett újra nyitnak az E.ON Hungária Csoport személyes ügyfélszolgálati irodái....
-
FrissInfo
Ideiglenesen szünetelteti a személyes ügyintézést az ELMŰ-ÉMÁSZ
2021. március 7. vasárnapA vállalatcsoport arra kéri ügyfeleit, hogy aki teheti, mobilapplikáción keresztül adja meg a mérőóra állását
-
Digitalizáció
Az elsők között vált folyamatos távmunkára a Vodafone Magyarország
2020. július 11. szombatHazánkban egyedülálló módon a Vodafone Magyarország júliustól az ügyfélszolgálatos kollégák számára is lehetőséget biztosít a folyamatos...
-
Digitalizáció
A koronavírus egyetlen pozitív hozadéka a GoodID lehet
2020. június 3. szerdaMa már nincs sem jogi, sem technikai akadálya, hogy teljes biztonsággal azonosítsuk magunkat online környezetben. Így...
-
Digitalizáció
Lehet-e mindnyájunknak digitális identitása akár 3 éven belül?
2019. augusztus 13. keddOkostelefonra költözhetnének az ügyfélszolgálati irodák – több milliárd oldalnyi papírt spórolnánk
-
E-gazdaság
Ezzel a módszerrel megszüntethető az ügyfelek telefonos várakoztatása
2019. január 21. hétfőKevés dolog idegesíti jobban az ügyfeleket, mint amikor hosszan kell várni egy telefonos ügyintéző kapcsolására.
-
E-gazdaság
Ilyen és ehhez hasonló gondokkal kell számolni ügyfélszolgálat esetén
2018. december 23. vasárnap5 pont, amire megéri odafigyelni!