Connect with us
Hirdetés

technokrata

A sikeres webshopindítás titka

webshopindítás

E-gazdaság

A sikeres webshopindítás titka

A sikeres webshopindítás titka

A webshopindítás sokak számára vonzó üzlet, hiszen komoly fizikai infrastruktúra nélkül lehet kereskedelmi tevékenységet folytatni termékek egészen széles skálájával. Viszont a dolog természetesen nem ennyire egyszerű, hiszen azzal még, hogy megvan a termék és kész az oldal, még egy lépést sem tettél a siker felé, legfeljebb odaálltál a célvonalhoz.

Ha ezzel nem vagy tisztában, jó ha azonnal segítségért fordulsz egy profihoz, mint például a SocialWings online marketing ügynökség.

Álmok vs. valóság

Amikor valaki laikusként kezd egy ilyen üzletbe bele, azt hiheti, hogy az áruház élesítésével azonnal dőlni fognak a megrendelések, hiszen “fenn van az interneten” a világ bármely tájáról rábukkanhatnak a potenciális ügyfelek. Aztán a megrendelések csak nem akarnak záporozni, a kezdeti lelkesedés pedig könnyen mély depresszióba fordul.

Ettől még nem kell elkedvetlenedni persze, csak tisztában kell lenni azzal a ténnyel, hogy attól még, hogy egy domain elérhető, még nem biztos, hogy bárki meg is találja. Gondold végig: te a kereséseid hány százalékában szoktál konkrét webcímet bepötyögni? Na, ugye…

Milyen legyen az oldalad?

Viszont mielőtt még rátérnénk az oldal láthatóságára, tisztázzuk, milyen követelményeknek kell megfelelnie annak webshopnak, amire érdemes időt és pénzt áldozni, hogy láthatóvá tegyük.

Először is megfelelően gyorsnak kell lennie, hiszen manapság már senki sem hajlandó akár csak másodperceket is várni, amíg egy oldal betöltöget.

Rendkívül fontos, hogy mobiltelefonra is optimalizálva legyen, hiszen az emberek nagyobbik része – mint mindent – a vásárlásait is ezen az eszközön bonyolítja.

Nem kell hozzá GPS, hogy az ember megtaláljon rajta bármit, szóval az jó, ha az oldalon könnyű navigálni, a honlap jól strukturált, érthetőek a kategóriák és a termékek is megismerhetőek, informatívak a képek, leírások és fizetni is lehet gyorsan, biztonságosan. Amíg e feltételek nincsenek rendben, bele se vágj az online marketingbe.

A weboldal online marketingje

A weboldalad online marketingjéhez első lépésként fontos, hogy a megfelelő üzleti profilokat létrehozd, úgymint Facebook, Instagram, Google stb., és a mérőeszközöket is megfelelően integrálni kell, hogy folyamatosan monitorozhasd a hirdetési tevékenységedet, és folyamatosan optimalizálhasd az eredmények fényében.

Ilyen fontos mérőeszköz természetesen a Google Analytics, ami nélkül neki sem lehet kezdeni egy weboldal üzemeltetésének. Segít megtudni, hogy mennyien látogatták meg az oldaladat, és hogy kik ők (kor, ország, város, nem, eszköz stb.). Láthatod, hogy mennyi időt töltöttek az oldaladon, melyik aloldalak a népszerűek.

A Facebook (Meta) Pixel szintén egy ilyen fontos eszköz, aminek segítségével mérheted a Facebook hirdetésekből az oldaladra érkező forgalmat, és az ez által generált bevételt.

Fontos megjegyezni, hogy mindkét eszköz csak megfelelő beállításokkal ad hasznos információkat, ezért ha nem értesz hozzájuk, inkább fordulj szakértőhöz, nem fogod megbánni.


További friss híreket talál a Technokrata főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

További E-gazdaság

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés