(…) Mint a helyszínen tartózkodó munkatársunktól megtudtuk, egyelőre nem! Ezekben a percekben is rendőrkordon védi a háztartási és szórakoztató elektronikai eszközöket kínáló áruház bejáratát. Az épületet megközelíteni csak a levegőből (!) lehet, mivel az odavezető utakon és autópályákon sok kilométeres sor kígyózik, az autók a leállósávokban parkolnak. A közelbe érő látogatónak pedig ezek után meg kell küzdenie a 15 ezres, az áruházat teljesen körülvevő iszonyatos tömeggel, akikkel szemben a néhány rendőrből álló kordon alig-alig tudja tartani az állást – vagyis a bejáratot.
Mint ismeretes, a MediaMarkt versenytársaként ma nyitotta meg (és zárta be) kapuit a budaörsi Electro World áruház, amely hihetetlenül alacsony bevezető árakkal próbálja elcsábítani a vásárlókat. Sikerült neki. Olyannyira, hogy a korlátozott, akciós árukészletből aligha jut mindenkinek, a 15 ezer fősre duzzadt embertömeg nagy része üres kézzel fog hazamenni (ha tud). Teszik ezt annak ellenére, hogy van, aki tegnap délután (!) óta táborozik a parkolóban. A nyitás előtti feszült várakozás és az ajtók nyitás utáni zárva tartása tömeges lincshangulatot teremtett. Sokan lesznek rosszul, őket a tömeg a feje fölött menekíti ki saját karmai közül, hogy a mentőorvosok elláthassák.
A bejárat csak időközönként nyílik meg, hogy pár (reménybeli) vásárlót beengedjen – ilyenkor a tömeg mindig közelebb szorítja a “cél” közelében lévőket. Ennek eredményeképp egy, az ajtóhoz szoruló rendőr nyomásától az ajtó egy része leszakadt – a könnyű sérülést szenvedett “közeg”-et a Mentőszolgálat részesítette elsősegélyben.
Hogy mi várható, egyelőre nem tudni. A készlet erősen véges, bár a Dixons Group tulajdonában lévő Electro World piaci stratégiája egyértelműen az árverseny – valószínűsíthető tehát, hogy a jövőben sem járnak rosszul az oda betérő vásárlók. Már persze, ha a mai megszállást túléli az áruház. S hogy mit gondol erről a konkurencia? A Media Markt 99 (!) forintos áron kínált kávéfőzője pontosan 1 forinttal kerül kevesebbe, mint egy pohár helyszínen kapható Nescafé…