A Sony Pictures legújabb filmjében, a májusban mozikba kerülő Pókemberben digitálisan megváltoztatta a New York-i Time Square kivetítőinek hirdetését. A hirdetőtáblák tulajdonosai, a Sherwood és a Super Sign beperelte a Sony-t arra hivatkozva, hogy ez a változtatás bevételcsökkenést valamint presztízsveszteséget okoz, hiszen nem tudnak exkluzivitást garantálni klienseiknek. Értelmezésük szerint ide tartozik a filmes megjelenés is.
A Pókember kritikus jelenetében a USA Today és a Cingular Wireless hirdetése jelenik meg, holott a valóságban az NBC és a Samsung reklámja látható. A 3 oldalas vádirat szerint a film megmásítja a valóságot. “A Sherwood nem hagyott jóvá semmiféle változtatást”. A Cingular Wireless szerződést kötött a Sonyval a filmhez kapcsolódóan Pókember feliratú mobiltelefon alkatrészek, csengőhangok stb. értékesítésére, az azonban nem derült ki, hogy a Time Square tábláival kapcsolatban történt-e megállapodás a két cég között. Az ügyben további furcsaság, hogy az USA Today képviselője kijelentette: a hirdetésért nem fizettek a Sony-nak.
Az ítélet valószínűleg példaértékű lesz, hiszen a kérdés az, hogy a filmeseknek van-e joguk a valós környezet megváltoztatására egy fiktív karakterről szóló filmben.