Kevés vállalatbirodalom létezik, amely képes elviselni egy ekkora veszteséget. Igen sok lábon kell állnia ahhoz egy cégnek, hogy megengedhessen magának egy ilyet anélkül, hogy becsődölne. Erre csak az amerikai AOL Time Warner volt képes.
A 2000-ben egyesült két cég első negyedéves nettó vesztesége 54 milliárd dollár. Igaz, mivel a befektetők számoltak ekkora összegű hiánnyal, ezért nem érte sokkszerűen őket a bejelentés. A hiánnyal többek között az internetes reklámok alacsony értékesítését indokolták, melyekből ugyan az előzetesen elvárt 9,5 milliárd dolláros bevételnél ugyan 300 millióval többet sikerült elérni, mégsem volt ahhoz elég, hogy jelentősebb mértékben enyhítse a veszteséget (az egy évvel ezelőtti bevételekhez képest 31 százalékos visszaesés következett be).
Ennek ellenére jól alakult az AOL Internet-hozzáféréssel foglalkozó részlegének bevétele, a tavalyi évhez képest 19 százalékos növekedést tudott produkálni (amit főként a modemes előfizetők táborának gyarapodásával sikerült elérni), így mára a cégnek világszerte már 34 millió ügyfele van. Egyébként hasonlóan sikeres volt a filmes részleg is, köszönhetően Harry Potternek és a Gyűrűk urának.
A jövőben sem várnak viszont radikális változást, hiszen az internetes reklámpiac még mindig gyengélkedik, bár a második félévre jobb eredményeket prognosztizálnak, szemben az első félév során elérttel.