A 3M 16 milliárd dolláros éves forgalommal, diverzifikált technológiai bázissal rendelkező vállalat, mely vezető szerepet foglal el az egészségügyi, biztonsági, elektronikai, telekommunikációs, ipari, fogyasztói, irodai és egyéb piacokon.
A vállalat bejelentése szerint negyedéves nyeresége több mint duplájára emelkedett a költségek visszafogása, valamint az ázsiai-csendes óceáni térségben megugró eladások miatt. Az óriáscég árbevétele a második negyedévben 4,161 milliárd dollárra emelkedett az egy évvel korábbi 4,08 milliárd dollárról. Az eredmények megegyeznek a 3M korábbi előrejelzésével.
A Wall Street 1,33-1,35 dollár egy részvényre jutó eredményt várt, az előrejelzések átlaga 1,34 dollár volt a Thomson First Call felmérése szerint.
A cég több mint 60 országban tevékenykedik, és közel 200 országban forgalmazza termékeit. A 3M egyike a Dow Jones ipari átlagindexet meghatározó 30 részvénynek, és alkotórésze a Standard & Poor´s 500 Indexnek is.
A 3M a XX. század két legegyedibb irodatechnikai termékének feltalálása által vált ismertté. Olyan találmányokkal tört be az irodai termékek piacára, mint az 1925-ben feltalált, világhírű Scotch® átlátszó ragasztószalag és a Post-it, emellett a 3M ma több mint 2.700 irodai terméket szerepeltet kínálatában. Legújabb forradalmi terméke ezen a területen a fali kivetítő, mely egymagában helyettesíti tárgyalótermi környezetben a kivetítéshez használt multimédia projektort, digitális kopiboardot, TV monitort, hangfalat, és vetítővásznat egy egységet alkotva. A terméket nemsokára Magyarországon is forgalmazza a cég.