Connect with us

technokrata

A 3COM bejelentette új programját

Dotkom

A 3COM bejelentette új programját

Az NBX® Contact Centre Solution Providers Programme fő célja az ügyfeleknek a hívó- és kapcsolati központokkal szemben támasztott követelményeinek teljesítése.

A 3Com Corporation bejelentette 3Com® NBX® Contact Centre Solution Providers Programme nevű kezdeményezését. A program célja, hogy kiterjessze az NBX termékcsaládhoz – a kifejezetten a hívó- és kapcsolati központok alkalmazásaira összpontosító IP alapú üzleti telefóniás rendszerekhez – készülő szoftverek és szolgáltatások körét. A 3Com NBX Solution Providers Programme bővítéseként útjára indított Contact Centre Solution Providers Programme olyan, teljes mértékben integrált alkalmazásokra fog összpontosítani, amelyek kielégítik a prediktív tárcsázásra, a hívásrögzítésre és –felügyeletre, az IVR (interaktív hangmenürendszer) alapú hangfelismerésre, valamint a munkaerő-kezelésre vonatkozó, egyre hangsúlyosabban jelentkező végfelhasználói igényeket.

Ira Kucheck, a 3Com Solution Providers Programme igazgatója szerint: „Továbbra is azt tapasztaljuk, hogy ügyfeleink olyan csúcstechnológiás–versenyelőnyt biztosító alkalmazásokat szeretnének, amelyek kifejezetten egy hívóközpont szükségleteit hivatottak kielégíteni. Azáltal, hogy olyan külső fejlesztő cégeket von be, amelyek saját szakértelmükkel és innovatív alkalmazásaikkal erősítik az NBX platformot, a 3Com biztosítja a termékek közti együttműködést, ugyanakkor extra minőségű megoldásokat szállít az ő fokozatosan konvergáló hang- és adathálózataikhoz. A partnerei által kínált könnyű integráció lehetősége szervesen illeszkedik a 3Com azon víziójához, hogy ügyfeleinek egyszerűen használható, a termelékenységet fokozó megoldásokat szállítson.”

A 3Com NBX Contact Centre Solution Providers Programme lehetővé teszi a független alkalmazászállítóknak, hogy termékeiket képessé tegyék a 3Com NBX hálózati telefóniás platformjával való együttműködésre, aminek köszönhetően az ügyfelek az egymással a dobozból való kicsomagolásuk után azonnal együtt használható hívó- és kapcsolati központi alkalmazások szélesebb kínálatából választhatnak. A hivatalos NBX-viszonteladók e program keretében olyan alkalmazásokhoz juthatnak hozzá, amelyekre támaszkodva képesek lesznek teljesíteni ügyfeleik üzleti kommunikációs követelményeit.

A programhoz csatlakozni kívánó alkalmazásszolgáltatóknak vállalniuk kell az NBX platformmal való teljes mértékű integráció demonstrálását. Azok a gyártók, amelyek már bebizonyították termékeik százszázalékos integrációját, a 3Com NBX Contact Centre Solution Provider (3Com NBX kapcsolati központi megoldásszállító) címet kapják meg, és az alkalmazásokat a 3Commal közösen reklámozhatják a 3Com NBX Voice Authorised Partnerek számára, illetve forgalmazhatják rajtuk keresztül. A meglévő és új gyártók listája:

Braxtel Communications – A Fluency Communications Suite™ olyan, „mindent egyben” kínáló ügyfélkapcsolati megoldás, amely a nagy kapcsolatkezelő központok teljes funkcionalitását teszi hozzáférhetővé költséghatékony megoldás formájában a kis- és közepes méretű kapcsolati központok számára is.

MoonFire Corporation – Az NBX rendszerhez szánt, web-alapú kimenő telemarketing-szoftver, amely támogatja a progresszív tárcsázást – utóbbi a B2B (cégközi), valamint a minőségi B2C (ügyfelek felé irányuló) hívásokhoz egyaránt ideális megoldás. Az óránként akár 35 perces beszélgetéseket is lebonyolító ügyfelek számára a DialVisionR kiváló alternatívát szolgáltat a drágább megoldásokhoz képest.

EasyRun, Inc. – Az EPICCenter™ termékcsomag eszközei olyan hang-, fax-, e-mail- és web alapú interakciókra ad lehetőséget, amelyekkel a kis- és közepes méretű kapcsolati központok maximalizálhatják teljesítményszintjeiket. Az EPICLite pedig egy költséghatékony, átfogó, az ACD hívóközpontok teljes tevékenységének ellenőrzéséhez és felügyeletéhez készült hangforgalom-irányító és –felügyelő rendszer.

iVoice – Az iVoice Speech Enabled Auto Attendantjával az ügyfelek és más alkalmazottak egyszerűbb módon érhetik el a céljukat. Az Appointment Reminderrel a vezetők emlékeztethetik üzleti kapcsolataikat a beütemezett találkozókra, értekezletekre, akár előre rögzített emlékeztető üzenetek lejátszásával, akár a szövegfelolvasási funkció használatával.

Trivium – A TriVium Systems két alkalmazást szállít a 3Com NBX platformhoz. A SimpleRM™ egy web alapú ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) szoftverkészlet, amely az értékesítés, az ügyféltámogatás és a marketing automatizálásával vértezi fel az NBX platformot. Segítségével a telefonos hívóközpontok többcsatornás kapcsolati központtá bővíthetők. A CallAnalyst™ szoftvercsomag pedig a telefonhasználatot felügyeli, továbbá segít annak optimálissá tételében, elemzi a telefonforgalmat, és a költségek lefaragásához is hozzájárul azzal a képességével, hogy több mint 100 azonnal használható jelentést tud generálni.

A hivatalos NBX-partnerek közvetlenül a 3Com NBX kapcsolatközponti megoldásszállítókkal működnek együtt a megrendelések fogadása és teljesítése, illetve az alkalmazások támogatása terén. A megoldásszállítók technikai és alkalmazási jegyzeteket készítenek, amelyek felölelik az alkalmazások telepítését, a korlátozásokat, valamint a jótállási feltételeket; ugyanakkor a 3Com továbbra is nyújtja az NBX termékekhez szükséges szervizt és támogatást, részint ügyfélszolgálati egységei, részint hivatalos NBX Voice partnerei révén.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés