Connect with us

technokrata

A 24/7 Real Media újra felvásárlásokba kezdett

Dotkom

A 24/7 Real Media újra felvásárlásokba kezdett

A 24/7 Real Media technológiai vállalat megvásárolta az online promóciós szolgáltatásokat biztosító NowMarketinget.

A Mediainfo értesülései szerint a hirdetés-kiszolgáló és technológiai cég megvásárolta az online promóciós szolgáltatásokat biztosító NowMarketinget.

A New York-i központú NowMarketing (korábban Vflash) asztali és vezeték nélküli számítógépekre kínál üzenetküldő szolgáltatásokat, melyeket elsősorban promóciós célra használnak. Az akvizíció kapcsán a NowMarketing anyavállalata, az izraeli high-tech holding Elron Electronic Industries 1,25 millió dollárt fektet a 24/7 Real Media-ba.

A NowMarketing termékskálája az új anyacég iPromotions divíziójához kerül. A vezértermék a VFlash Messenger asztali számítógépes alkalmazás, melyet elsősorban zenészek (Creed, Britney Spears, N’Sync), valamint a McDonald’s, a Ford és a Coca-Cola is felhasznált promócióihoz.

Az idei év során a NowMarketing vezeték nélküli alkalmazásokkal bővítette termékválasztékát, melyet elsőként az NBC téli olimpiát közvetítő műsorai, majd a Hachette Filipacchi néhány kiadványa mellett használtak fel.

A rádióreklámokban korábban alkalmazott telefonos akciók nem voltak túl népszerűek, de a NowMarketing szerint a mobiltelefon elérhetősége, a könnyen megjegyezhető hívókódok, és a gyors válaszadási idő minden bizonnyal sikereket eredményez.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés