2001. október 1-től 2002. a szeptember 30-ig tartó üzleti évben 1,27 millió mobilkészüléket adott el Magyarországon a Siemens Mobile.
A Siemens az elmúlt gazdasági évben az éles verseny mellett tovább javította pozícióját, Magyarországon 2002-ben piacvezető mobiltelefon márkává vált. Az új értékesítéseket tekintve 1997-ben megközelítően 4 százalék, tavaly 35 százalék, míg az idén már 40 százalék feletti piaci részesedéssel rendelkezett.
Jelenleg a felhasználók átlagosan két és fél évente vesznek új készüléket. A Hírközlési Felügyelet (HíF) legfrissebb adatai szerint Magyarországon közel 6,2 millió aktív mobiltelefon előfizető van, s 2002-ben a januártól augusztusig terjedő időszakban havonta átlagosan közel 138 ezer új mobiltelefon előfizetést regisztráltak.
A Siemens Mobile ugyanezen időszak alatt átlagosan havi 105 ezer darab mobiltelefont értékesített.