Az eset jelentőségét alacsonynak minősítette a Symantec, mivel a cég elmondása szerint csak kis számú felhasználó érintett a problémában. Ezen kisebbség azok köréből került ki, akik egy külön eszközt használtak arra, hogy megszabadítsák postafiókjukat a spamtől. Az egyik pórul járt áldozat elmondása szerint az Outlook XP megnyitásakor olyan levelek tucatjai fogadták, amelyek nem tartalmaztak értelmezhető header információt, nem rendelkeztek bejegyzési idővel és dátummal, és tartalmuk mindössze a következőből állt: Symantec Email Proxy deleted the following email message.
Ugyan ritkán fordulnak elő hasonló esetek, amikor a vírusvédelmi eszközök véletlenül olyan leveleket törölnek le, melyeket nem kellene, már akadt rá más cégnél is példa erre. Tavaly a McAfee VirusScan nevű szoftvere okozott galibát az Outlook Express 5.5 és 6 használóinak.
A Symantec közölte, már dolgozik a probléma javításán, amely valószínűleg még ezen a héten elérhető lesz, és a LiveUpdate-en keresztül automatikusan le is töltődik majd a felhasználók számára.