A vállalat világkonferenciáján Orlandóban, az IFS bejelentette integrált vállalatirányítási rendszerének legújabb verzióját, az IFS Applications 2003-at, mely segít a vállalatoknak abban, hogy jelentősen csökkenteni tudják az üzleti alkalmazások rejtett költségeit, valamint, hogy egyesíteni tudják a nagyobb teljesítményt, az iparág-specifikus funkcionalitással és az új generációs mobil eszköz támogatással. Az IFS egyik oldalról gyors megtérülést biztosít ügyfeleinek, másrészről pedig az egyedülálló, teljes életciklus menedzsment koncepciót, mely egyaránt lefedi a vevőket, termékeket, valamint az eszközöket is.
Az IFS elnök-vezérigazgatója, Bengt Nilsson a következőket mondta: „Áttekintve a vállalatok igényeit különböző iparágakban, a következő fontos kérdéseket emelhetjük ki: az üzleti alkalmazások rejtett költségei, megbízhatóság a teljesítmény vonatkozásában, biztonság, valós idejű integráció, valamint könnyen alkalmazható iparág-specifikus funkcionalitás. Az IFS Applications 2003 választ ad ezen problémákra, biztosítva ezzel az ügyfeleknek a továbblépés lehetőségét.”
Nilsson így folytatta: „Nem szokatlan az üzleti alkalmazást használó ügyfelek számára, hogy a beszerzett alkalmazásoknak egy jelentős része, akár több mint a fele a »polcon marad«. Az IFS komponens technológiájának köszönhetően a vállalatoknak csak azokat az alkalmazásokat szükséges beszerezniük, melyekre szükségük van és így, az a bizonyos polc üres maradhat. Most az IFS Applications 2003-hoz vertikális funkcionalitást is nyújtunk, mely még gyorsabb iparág-specifikus befektetés megtérülést biztosít.”
Az iparág-specifikus komponens választék bemutatásával, az IFS Applications 2003 bővített vertikális funkcionalitással reagál az ügyfelek igényeire anélkül, hogy a rendszer lényegesen bonyolultabbá válna. Az ügyfelek visszajelzései alapján fejlesztett, iparág-specifikus komponensek lehetővé teszik az új üzleti lehetőségek, valamint a nagyobb haszon gyorsabb elérését.
Az iparág-specifikus funkcionalitáson kívül az IFS Applications 2003 költséghatékony platformot biztosít a vállalatok számára a nemzetközi működéshez. A multinacionális vállalatok egyetlen közös forráskódot alkalmazhatnak, mely tartalmazza valamennyi ország-specifikus specialitást a fő piaci régiókon belül. Az eredmény: nagyobb rugalmasság, simább globális bevezetés és könnyebb terjeszkedés új piacok irányába.
Egy másik fontos kérdés azon vállalatok számára, melyek ma üzleti alkalmazásokat szereznek be, az új verzióra történő frissítés lehetősége. Az IFS Applications 2003 magában foglalja a gyors és hatékony frissíthetőség lehetőségét, továbbá az IFS folyamatosan teljesítményméréseket és összehasonlító elemzéseket végez annak érdekében, hogy új termékeinek még nagyobb sebességet és hatékonyságot biztosítson. Az IFS bemutatott egy új világméretű támogatási koncepciót is, mely a legkorszerűbb támogatást nyújtja az ügyfelek számára IFS Applications rendszerük életciklusának valamennyi fázisában.
Az IFS Applications 2003, az IFS komponens architektúrájával teljesen integrált Web-szolgáltatásokat nyújt J2EE és .Net előkészítéssel, biztosítva ezzel az ügyfelek részére a lépésről-lépésre történő fejlődés lehetőségét az új technológiák irányába. Továbbá az IFS Applicationns 2003 együttműködik egy új, mobil eszközöket támogató alrendszerrel, így lépést tartva azzal a trenddel, mely szerint a mobil alkalmazások használata egyre jobban előtérbe kerül.
A rövidebb termék-életciklus, valamint az egyedi-tömeggyártás elterjedése, szerte a világon hatással van a vállalatokra, ezért az IFS egyedülálló, integrált életciklus-menedzsmentet kínál, mely valós idejű hozzáférést biztosít az ügyfelekkel, termékekkel, valamint az eszközökkel – legyen szó akár az emberi erőforrásokról is – kapcsolatos információkhoz és folyamatokhoz, azok teljes életciklusa mentén. Íme néhány példa:
• Jelenlegi ügyfelek megtartása, valamint terjeszkedés új piacok irányába. A vevők igényeinek pontosabb előrejelzése és finomított vevő minősítés, mely lehetővé teszi a vállalat valamennyi szervezeti egységétől az információk begyűjtését.
• A sebesség és a minőség fokozása olyan területeken, mint az ügyfélszolgálat és a termékfejlesztés a vállalaton belül elvileg bárki számára elérhető termékinformációk segítségével, beleértve az ügyfelek igényeinek kielégítését az értékesítés utáni szolgáltatásoktól egészen a termékfejlesztésig.
• Az integrált eszköz menedzsment, mely lefedi a teljes életciklust a beruházástól a működésen át, egészen a leselejtezésig.
Az IFS életciklus menedzsment megközelítése segít az IFS-t használó ügyfeleknek tisztázni, hogy mely piacokat mikor, milyen termékekkel és milyen erőforrások felhasználásával szolgáljanak ki.