Connect with us

technokrata

SAP-megoldás a Samsungnál

Dotkom

SAP-megoldás a Samsungnál

A Samsung az SAP integrált CRM-megoldásával fokozza ügyfélszolgálata és globális marketingtevékenysége hatékonyságát.

Az SAP bejelentése szerint a Samsung Electronics Corporation (Samsung) a jövőben a mySAP CRM ügyfélkapcsolat-kezelő alkalmazás segítségével támogatja az ügyfélszolgálata színvonalának javítását és a márkaismertség növelését célzó integrált marketingkampányait.

Az európai és amerikai kontinensen elindított program keretében a Samsung meglévő SAP alkalmazásait a mySAP CRM mobil értékesítési, kampányirányítási és ügyfél-kommunikációs (interaction center) képességeivel kiegészítve dolgozik az ügyfeleivel folytatott párbeszéd továbbfejlesztésén és célcsoportjai pontos behatárolásán.

A Samsung Franciaországban a mySAP CRM mobil értékesítési és kampányirányítási funkciói, az USA-ban pedig a szoftver kampányirányítási képessége segítségével ésszerűsíti belső marketingfolyamatait és fokozza marketingkampányai – a kampánytervezés, a tartalomkezelés, a célcsoport-meghatározás, a piacszegmentálás és a kommunikáció – hatékonyságát.

A Samsung németországi és mexikói leányvállalatánál 2002 decemberében történt meg a kampányirányítási képességek éles bevezetése, és hamarosan a Samsung többi nemzetközi érdekeltségénél is telepítik a mySAP CRM-funkcióit.

Az Egyesült Királyságban a Samsung ügyfél-kommunikációs központot (interaction center) hozott létre a mySAP CRM segítéségével. A 35 operátorral havonta több mint 300.000 hívást kezelő központ felgyorsítja a szolgáltatás-teljesítés átfutási idejét, növeli az ügyfél-kapcsolattartás hatékonyságát, és magasabb szintű támogatást biztosít az általános és műszaki jellegű kérdések megválaszolásához. A brit ügyfél-kommunikációs központ kiépítése során az SAP szorosan együttműködött ügyfelével, és annak a globális modellnek a kidolgozásában is tevékenyen részt vesz, amely alapján a Samsung két éven belül több mint 40 országban hoz létre ügyfél-kommunikációs központokat – közülük az elsőt Franciaországban.

A Samsung meglévő SAP alkalmazásai – az SAP Business Information Warehouse (SAP BW) és az SAP R/3(r) – kifejezetten költséghatékonnyá teszik a mySAP CRM bevezetését.

A 2003. március 12. és 19. között, Hannoverben sorra kerülő CeBIT 2003 kiállításon az SAP szolgáltatási, technológiai és SMB-piaci partnereivel együtt, a 4-es csarnokban felállított központi standon mutatja be megoldásait.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés