A Synergon Informatika Rt. teljes javítási hatáskört biztosító Sun Service Manager-i szerződést írt alá. A Sun ezzel a korábbiakhoz képest szélesebb jogkört biztosít partnereinek ügyfelei garanciális problémáinak megoldásában.
A szerződés következtében a Synergon ügyfelei számára teljes jogúan vállalhatja a Sun alapú megoldások tervezését, kivitelezését és a rendszerek működtetéséhez szükséges rendelkezésre állást, valamint hardveres hibajavítást és cserét.
A Sun Service Manager
Singer Péter, a Sun Microsystems rendszertámogatási üzletág-igazgatója mondta a szerződés aláírása alkalmából: “Ez a szerződés azért fontos számunkra, mert a Synergon szakemberei rendelkeznek azzal a magas szintű tudással, amellyel a komplex Sun alapú megoldásokat alkalmazóknak is kiemelkedő támogatást tudnak nyújtani. Az eddigi partnermodellben a hardverhibából származó problémákat csak a Sun saját szakemberi voltak jogosultak elhárítani. Azonban a komplex rendszerek, megoldások üzembe helyezésével olyan igények merültek fel az ügyfelek részéről, melyeket gyakran csak a Sun és a viszonteladók erőforrásainak egyesítésével lehet hatékonyan kiszolgálni. Sok projektben a partnereink rendelkeznek a megoldás-specifikus ismeretekkel. Hivatalos szervizpartneri programjainkat is ennek megfelelően alakítottuk át. Partnereink új intenzív képzési programokon vesznek részt és jogosultságot szerezhetnek a helyszíni munkavégzésre. A partner mérnökök a Sun Technikai Központ háttértámogatását, diagnosztikai szolgáltatásait és alkatrész készleteit ISO minősített procedúrák alkalmazásával érik el. A Synergon már több mint 5 éve a Sun Service Manager partnere, ideális partner ebben a modellben.”
A Sun Szerviz Partnerek (Sun Service Manager, SSM) komplex szolgáltatásaik részeként támogatást biztosítanak a Sun szoftver/hardver platformra is. A Sun a rendszertámogatás hátterét, az alkatrész-ellátást is beleértve, mérnökei rendelkezésre állása révén biztosítja SSM partnereinek az erre vonatkozó szerződések alapján. A Sun szolgáltatásai a teljes megoldást, alkalmazás és hálózati támogatást is nyújtó Sun Service Manager-partnereken keresztül a direkt kapcsolattal azonos színvonalon és hatékonysággal állnak ügyfeleik rendelkezésére.
A Synergon már korábban is rendelkezett a Sun Service Manager-i szerződéssel, de a Sun által tavaly átalakított és hatáskörében kibővített szerződés megkötéséhez a Synergon szakemberei megszerezték az újabb szükséges minősítéseket és képesítéseket. A Synergon Sun mérnökei ügyfeleiknél jogosultak a hibafelmérésre, -megállapításra, majd a javításra és cserére egyaránt.