A magyar fejlesztésű szoftverek iránt nagy volt az érdeklődés, így az elmúlt hetekben számos disztribútor és viszonteladó kötötte meg szerződését a Virusbusterrel. A cég termékei most már elérhetőek Ausztriában, a Benelux államokban, Csehországban, Franciaországban, Németországban, Olaszországban, Portugáliában, Spanyolországban, Svájcban, Szlovákiában, Törökországban, valamint Közép- és Dél-Amerikában.
Jelenleg még nem általános a magyar IT cégek jelenléte a nemzetközi piacon. A nemrégiben aláírt szerződésekkel a Virusbuster azon kevés magyar informatikai cég közé tartozik, amely külföldön is értékesíti saját fejlesztésű termékeit. A Virusbuster nem a mögötte álló tőke segítségével kíván a külpiacokon terjeszkedni, sokkal inkább a partnerkapcsolatokban látja a fejlődés lehetőségét – mondta Bozsó Julianna, a cég ügyvezetője. A tapasztalatok alapján a céges felhasználók körében a biztonságtechnikai termékek sikere nem elsősorban azok nevének ismertségében, hanem minőségében, és a frissítések gyakoriságában rejlik, így a Virusbuster is komoly eredményekre számíthat az új piacokon.
Itthon a cég már bizonyított, amit számos neves ügyfele mellett egy 2003. áprilisi kutatás is alátámaszt. A kutatás – amely során 40-249 PC-vel rendelkező cégeket kérdezett meg a piackutató cég – azt mutatta, hogy a magyar fejlesztő szoftvereinek spontán ismertsége 32%-os, de például a szolgáltatási szektorban működő cégek döntéshozói esetében ez a szám 51% volt.
A külföldi disztribútorok és viszonteladók elsősorban az üzleti felhasználóknak szóló termékeket kínálják ügyfeleiknek.