„A hazai tartalomszűrő piac még elég kicsi, így az első évben 40-50 millió forint árbevételre számítunk Magyarországon és a környező országokban. Az elkövetkezendő években véleményünk szerint a piac konszolidált növekedést mutat majd, ugrásszerű növekedésre nem számítunk.” – nyilatkozta Dávid András a 2F 2000 Kft. kereskedelmi igazgatója.
A Clearswift a tartalomszűrő szoftverek között piacvezető – közel 25 százalékos részesedéssel bíró – vállalat, amelynek megoldásai az elektronikus kommunikáció teljes körű menedzselésére és biztosítására fókuszálnak. Termékeik világszerte több mint 14.000 vállalatnál mintegy 16 millió felhasználót szolgálnak ki, Magyarországon több bank, pénzintézet és államigazgatási intézmény is használja már a Clearswift alkalmazásait.
A Clearswift termékek hatékonyságnövelő házirendek alkalmazásával, valamint a hálózaton áthaladó forgalom tartalmára vonatkozó tiltó és engedélyező szabályrendszer felállításával biztosítják az Internet alapú fenyegetések elleni védelmet. A Clearswift tartalombiztonsági szoftverek a kéretlen szöveges és képi információk, a spam, a vírusok és egyéb kártékony programkódok, a túlméretezett csatolt állományok, az adatok elvesztése vagy manipulálása, valamint a titkosítás megsértése ellen nyújtanak megoldást. Termékeik a folyamatos fejlesztések révén évek óta őrzik vezető szerepüket a piacon.