A Microsoft ezen website-ja már korábban is nagy látogatottsággal rendelkezett, hiszen a hibajavítások folyamatos megjelenését figyelemmel követők gyakran keresik fel az oldalt. A Nielsen/Netratings felmérése szerint ekkora rohamra azonban még nem nagyon volt példa: a Blaster féreg hete alatt több mint 1200 százalékkal nőt az oldal látogatottsága.
Nézzük a pontos számadatokat! Az előtte levő héten 317 ezer internetező kereste fel ezt a webhelyet, ám az ominózus héten már 3,9 milliónyian zarándokoltak el információra és javításokra éhesen a Microsoft oldalára. Ez nem csoda, hiszen a Blaster féregről és a Sobig F variánsáról is találhatók itt információk, eltávolító eszközök. A Windows Update oldal 76 százalékkal, 11 millióra ˝tudta˝ növelni a site-ot felkereső internetezők számát.
Nincsen ezzel egyedül a Microsoft (csak leginkább ˝őt˝ érinti az eset): a Symantec weboldalának látogatottsága is jelentően, 302 százalékkal bővült, ezzel több mint 4 millió látogatót eredményezve az IT-biztonságtechnikával foglalkozó cégnek. A Netratings mérése szerint ugyan ennél kevesebb, de még mindig nagymértékű látogatottság-növekedés volt tapasztalható a leginkább tűzfaltermékéről ismert Zone Labs oldalán is, ahol 638 ezer látogató tette tiszteletét – 73 százalékkal többen, mint egy héttel korábban.