A magyar PC piacon a HP a negyedévben a tavalyi év hasonló időszakának forgalmánál 3,1 százalékkal több, összesen 8.415 asztali számítógépet értékesített, s így 16,3%-os részesedésével megőrizte piacvezető pozícióját. A magyar felhasználók a harmadik negyedévben összesen 51.722 személyi számítógépet vásároltak, a szegmens 2002. azonos időszakához képest 30,4%-kal bővült.
A magyar ipari szabványos kiszolgálók piacán a HP a negyedévben a tavalyi év hasonló időszakának forgalmánál 46,1 százalékkal több, összesen 1.198 szervert értékesített. Így 47,5%-ra, a második helyezett eredményének majdnem háromszorosára növelte vezető piaci részesedését. A magyar vállalati felhasználók a harmadik negyedévben összesen 2.523 ipari szabványos kiszolgálót vásároltak, tehát a szegmens 20,1%-ot bővült 2002. azonos időszakához képest.
Az IDC kutatása alapján a HP hasonlóan jó eredményeket ért el a teljes EMEA (Európa, Közel-Kelet és Afrika) régióban is.
A tavalyi év azonos időszakánál 3,6%-kal több, 1.337.793 asztali PC-t értékesített a HP, majdnem kétszer annyit, mint a második helyezett. 18,1% százalékos részesedésével az EMEA régióban is szilárdan őrzi piacvezető pozícióját. A régió asztali PC forgalma az előző év harmadik negyedévéhez képest alig 10%-kal nőtt.
A tavalyi év azonos időszakánál 13,1%-kal több, 142.349 kiszolgálót értékesített a HP, majdnem háromszor annyit, mint a második helyezett. 40,6% százalékos részesedésével az EMEA régióban is szilárdan őrzi piacvezető pozícióját.