A külföldön hatalmas sikerrel bevezetett rendszernek köszönhetően az egyik legköltséghatékonyabb online hirdetési formával, szöveges hirdetésekkel jelenhetnek meg a hirdetők a weben.
A tavalyi év közepén a Google.com által elindított pay-per-click, azaz klikkelés alapú rendszerhez fűzött várakozásokat jellemezte, hogy a külföldi bevezetést a dotcom lázhoz hasonló izgatott hangulat kísérte a témával foglalkozó fórumokban. Ez a szöveges hirdetésen alapuló rendszer az internetes piacon a tartalomszolgáltatói és a hirdetői oldal találkozását támogatja és automatizálja.
A külföldi várakozások beigazolódtak; erre a mintára jött létre a magyar hirdetési hálózat, a CTnetwork. A naponta több százezer internetezőt elérő rendszer a legnépszerűbb magyar weboldalakon jeleníti meg a feladott hirdetéseket. Két legfontosabb előnye, hogy költséghatékony – a hirdető csak az érdeklődők, vagyis a hirdetésre való kattintások után fizet. Emellett egyszerű eszköz, hiszen alig 2 perc alatt feladható egy hirdetés.
A kedvező ár azzal magyarázható, hogy a más kampányok esetén felmerülő magas kreatív-tervezési, esetleg nyomdai, lebonyolítási és kampánykövetési költségek megtakaríthatóak.
A CTnetwork egyszerűsége és átláthatósága megkönnyíti a hirdetők online kampányainak elindítását, valamint a kampányok eredményességének nyomonkövetését is.