Connect with us

technokrata

A Pannon GSM munkatársa lett a 2003. év Projektmenedzsere

Dotkom

A Pannon GSM munkatársa lett a 2003. év Projektmenedzsere

Elismerést hozott a djuice.

A Távközlési és Informatikai Projekt Menedzsment Fórum szervező bizottsága idén Koller Györgyöt választotta az Év Projektmenedzserének. A djuice márka hazai bevezetésének vezetője személyében első ízben részesült távközlési vállalatnál dolgozó szakember az immár hagyományosnak tekinthető, rangos díjban.

A hetedik alkalommal megrendezett Távközlési és Informatikai Projekt Menedzsment Fórum zárógáláján, 2004. április 22-én vehette át Dr. Prónay Gábor elnöktől az Év Projektmenedzsere díjat Koller György, a Pannon GSM munkatársa. A 2001-ben alapított díj odaítélése során a Hírközlési és Informatikai Tudományos Egyesület nevével fémjelzett Fórum szervező bizottsága többek között a kiemelt projekt szakmai összetettségét, országos piaci jelentőségét, a projektben kitűzött célok megvalósulását, az általa keltett sajtóvisszhangot és fogadtatást, valamint nem utolsó sorban a projekt vezetőjének szakmai tapasztalatát mérlegelte. Ezek alapján a számos pályázó közül Koller Györgyöt, a Pannon GSM üzleti koordinációs igazgatóját választották meg 2003. legsikeresebb projektmenedzserének.

„A djuice projekt rendkívül tanulságos volt számomra, hiszen egy teljesen ismeretlen, ráadásul szolgáltatásaiban is újszerűt, merészet nyújtó márkát kellett bevezetnünk a hazai piacra.” – mondta a díj átadását követően Koller György, aki nyolc évnyi projektmenedzseri tapasztalata mellett elsősorban annak tudja be sikerét, hogy az általa irányított kampány a magyar társadalom rendkívül széles körét érte el. „Habár ez az elismerés most személyemnek szól, nem kétséges, hogy magát a djuice-t is köszönet illeti érte, ami a bevezetése óta eltelt időben is rendkívül sikeres a magyar piacon.” – tette hozzá Koller György.

A djuice a Pannon GSM önálló márkája, amely egyetlen ismert hazai mobil márkához, tarifacsomaghoz vagy szolgáltatáshoz sem hasonlítható. Kártyás és számlás konstrukciójával, valamint az innovatív tartalomszolgáltatások széles skálájával a mobiltulajdonos fiatalok egy olyan új generációját szolgálja ki, akik nem csak nyitottak a modern technológia vívmányaira és az általuk kínált lehetőségekre, de rendszeresen használják is azokat a mindennapokban.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés